تاریخ انتشار: 1402/02/06 15:25
کد خبر: 7244

مهدی: لیگ برتر فصل آینده از نیمه اول مرداد آغاز می‌شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد، فصل آینده لیگ برتر فوتبال از نیمه اول مرداد ماه آغاز خواهد شد.
مهدی: لیگ برتر فصل آینده از نیمه اول مرداد آغاز می‌شود

سهیل مهدی در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد جلسه روز گذشته مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی اظهار داشت: در این نشست آقایان مهدی تاج ریاست محترم فدراسیون، مهدی محمدنبی عضو هیئت رئیسه و مدیر تیم ملی و محمدرضا کشوری‌فرد رئیس سازمان لیگ حضور داشتند. باید از سرمربی تیم ملی تشکر کنم که نگاه جامعی به برنامه مسابقات داشت. او این برنامه را در سه محور لیگ برتر، تیم امید و تیم ملی بزرگسالان مورد توجه قرار داد و به  نکات موردنظر باشگاه‌های لیگ برتری و تیم امید هم نگاه ویژه‌ای دارد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: در تنظیم تقویم مسابقات فصل آینده باشگاهی پیشنهادهای سرمربی تیم ملی مدنظر قرار خواهد گرفت و پیشنهادها و نظرات او را در برنامه لحاظ خواهیم کرد و سپس تقویم مسابقات و برنامه نهایی فصل 03-1402 را اعلام می‌کنیم.

مهدی با اشاره به چالش‌های تقویم و برنامه مسابقات فصل آینده گفت: چالش‌های بزرگ برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر در فصل آینده برگزاری لیگ قهرمانان و جام ملت‌های آسیا خواهد بود که باعث می‌شود برنامه فصل آینده لیگ برتر بسیار فشرده و سخت‌تر شود. 

وی در مورد زمان آغاز مسابقات لیگ برتر بیست‌وسوم عنوان کرد: مسابقات فصل آینده نیمه اول مرداد ماه آغاز خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5av3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حریفان ایران در تورنمنت کافا مشخص شدند