تاریخ انتشار: 1402/02/07 23:53
کد خبر: 7181

پیام انزلی چی‌ها به پایتخت نشین‌ها؛ ما شما را قهرمان می‌کنیم!/ ۱۶ امتیاز تقدیم سرخابی‌ها

اگر در لیگ بیست و دوم یکی از تیم های تهرانی به مقام قهرمانی برسد باید ممنون انزلی چی ها باشد!
پیام انزلی چی‌ها به پایتخت نشین‌ها؛ ما شما را قهرمان می‌کنیم!/ ۱۶ امتیاز تقدیم سرخابی‌ها

علی مسعودی؛ لیگ برتر به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که تا سه هفته دیگر تکلیف تیم‌های سقوط کننده و قهرمان مشخص خواهد شد. لیگی که پس از سالها، سه مدعی دارد و از بین سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان یک تیم جام را بالای‌ سر خواهد برد.

 اما جالب اینجاست اگر یکی از تیم‌های تهرانی به مقام قهرمانی برسند، ملوان بندرانزلی نقش بسزایی در قهرمانی آنها خواهد داشت. تیمی که رفت و برگشت به سرخابی‌ها باخت و ۱۲ امتیاز را تقدیم آنها کرد، در ادامه رفت و برگشت هم از سپاهان ۴ امتیاز گرفت تا خودش را در قهرمانی احتمالی سرخابی ها شریک تاثیرگذاری بداند.

  حال جالب تر اینجاست؛ تیمی که در تفاضل گل، استقلال و پرسپولیس نیز تاثیرگذار بوده و ۱۱ گل از دو تیم دریافت کرده و تنها یک گل به ثمر رسانده تا کاملا در خدمت سرخابی‌ها باشد. ناگفته نماند ملوان‌ در اولین قهرمانی پرسپولیس نیز نقش اصلی را بازی کرده بود که شاید در قهرمانی هشتم نیز این نقش را بازی کند و یک جام دیگر پایتخت نشینان هدیه دهد. حال اینکه آیا پرسپولیس قدر ملوان را بداند یا نه، پایان فصل مشخص می شود!

البته ذکر این نکته ضروریست که علی رغم شکست در چهار بازی لیگ بیست و دوم برابر سرخابی ها، نکته قابل اهمیت که شایستگی شاگردان مازیار زارع را تایید می کند، کسب چهار امتیاز از دو بازی برابر  سپاهان است که باید گفت بزرگترین مانع قهرمانی سپاهان تا اینجا در لیگ بیست و دوم ملوان بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grj92

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ مس کرمان- پرسپولیس؛ یحیی به دنبال رسیدن به صدر موقت از کرمان