تاریخ انتشار: 1402/02/09 13:50
کد خبر: 7118

ایمیل هشداردهنده AFC به استقلال رسید

با توجه به ایمیل دریافتی از سوی ای اف سی به باشگاه استقلال بابت مطالبات بازیکن اسبق این تیم، این باشگاه هر چه زودتر باید در این خصوص اقدام کند.
ایمیل هشداردهنده AFC به استقلال رسید

 باشگاه استقلال این روزها درگیر پرداخت بدهی‌های سابق خود است و شرایط حساسی را از این حیث دنبال می‌کند. جدیدترین ایمیل ارسالی از سوی ای اف سی مربوط به بازیکن اسبق آبی‌پوشان است که کنفدراسیون آسیا خواستار حل این ماجرا شده است.

باشگاه استقلال در راستای کسب مجوز حرفه‌ای و احتمال کم حضور در لیگ قهرمانان آسیا، در حال تسویه حساب با طلبکاران خودش است و تاکنون موفق شده پول استراماچونی و باشگاه الاهلی را پردخت کند و طبق صحبت‌های مدیرعامل باشگاه قرار است امروز (شنبه) پول یامگا و پادوانی را پرداخت کند.
در این بین هنوز تکلیف پول احمد موسوی مشخص نیست و با وجود تاکید AFC به الزام پرداخت سریع این پول، هنوز با این بازیکن تسویه نشده است. احمد موسوی، مدافع سابق استقلال، حدود ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از استقلال طلبکار است و باشگاه هنوز صحبتی با او پیرامون پرداخت این پول نداشته است.

در ایمیل AFC به موسوی، باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال ایران آمده است: "در قضاوت نهایی در خصوص این پرونده، اگر باشگاه استقلال، حقوق این بازیکن را تا زمان تعیین شده پرداخت نکند، طبق قوانین با این باشگاه رفتار خواهد شد و استقلال جریمه می‌شود. همچنین دیرکرد در پرداخت این پول باعث افزایش جریمه مالی و موارد دیگر خواهد شد."
موارد قانونی شامل بستن پنجره، کسر امتیاز و سقوط به لیگ‌های پایین‌تر خواهد بود. همچنین در صورت دیرکرد استقلال برای این پرداختی، جرایمی در نظر گرفته شده است.

1868400


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdgm3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش استقلال به شایعات میزبانی پیکان از پرسپولیس: سازمان لیگ تصمیم عادلانه بگیرد