تاریخ انتشار: 1402/02/09 16:06
کد خبر: 7111

گل‌محمدی: قرعه سختی در جام حذفی داریم اما آماده هستیم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید قرعه سختی در جام حذفی دارند اما آماده بازی و به دنبال عبور از مرحله یک چهارم نهایی هستند.

گل‌محمدی: قرعه سختی در جام حذفی داریم اما آماده هستیم

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: بازی حساسی در جام حذفی پیش رو داریم. به قرعه سختی خوردیم و باید با گل گهر بازی کنیم. از کیفیت این تیم همه خبر داریم. این تیم در چند سال اخیر بازیکنان و مربیان خوبی جذب کرده و کیفیت خوبی به لیگ داده است. ما آماده این بازی هستیم و تمرینات خوبی داشتیم. آماده انجام این بازی هستیم. به بچه‌ها گفتیم بازی قبل را فراموش کنند و روی این بازی تمرکز کنند. هنوز اتفاق خاصی در جام حذفی و لیگ برای ما رخ نداده است. اصلی ترین بازی‌هایمان باقی مانده تا جام بگیریم.

او ادامه داد: بهتر است بازی قبل را خیلی زود فراموش کنیم و از حال و هوای داربی بیرون بیاییم. البته می‌دانیم بازیکنان درک خیلی خوبی از این شرایط دارند و تمرینات خوبی در چند روز گذشته داشتند. بعضی از بازیکنان ما در صحنه‌های بین المللی و لیگ تجربه خوبی کسب کردند و از بزرگترهای تیم خواستم تیم را مدیریت کنند. امیدوارم بتوانیم از این بازی عبور کنیم. حضور هواداران مثل بازی قبل برای پیروزی در این بازی بسیار مهم است. در این بازی هم از آن‌ها می‌خواهم رنگ ورزشگاه را قرمز کنند و با کمک هم بتوانیم از این مرحله عبور کنیم. امیدوارم در بازی فردا اتفاق خوبی برایمان بیفتد.

سرمربی پرسپولیس درباره غایبان تیمش گفت: ما متاسفانه در این بازی کمال کامیابی‌نیا و گولسیانی را نداریم.

او همچنین درباره مسائل داوری و حواشی داربی ۱۰۰ گفت: باید درباره اشتباهات داوری در طول لیگ آمار دقیق بدهیم. امسال اشتباهات خیلی زیادی هم برای ما اتفاق افتاد اما چیزی که مهم است این است که از یک دوره خیلی سخت عبور کردیم و به جایگاه خوبی رسیدیم. بعضی از دوستان هستند که به دلیل رنگی بودن به چنین مسائلی می‌پردازند. ما بازی قبل را فراموش می‌کنیم و فقط باید تمرکزمان روی بازی فردا باشد. اگر کسی آمار هم می‌خواهد، این کار را انجام می‌دهیم. اکنون جایش نیست و به موقع درباره‌اش صحبت می‌کنیم.

او ادامه داد: من عادت ندارم قبل از بازی درباره داوری صحبت کنم. دوست دارم درباره مسائل فنی صحبت کنم و بارها هم راجع به این مساله گفتم که نباید روی داور فشار بیاوریم. این کار غیرحرفه‌ای است. متاسفانه در این لیگ بعضی از باشگاه‌ها آمدند و این کار را انجام دادند اما ما جواب ندادیم چون داور تحت تاثیر قرار می‌گیرد. داوران باید روی بازی تمرکز داشته باشند و به بیانیه‌ها توجه نداشته باشند. داوری که تمرکز داشته باشد می‌تواند قضاوت خوبی داشته باشد. در هفته‌های گذشته داوران بازی‌های سختی قضاوت کردند و در مجموع عملکرد خوبی داشتند.

گل‌محمدی درباره مساله کمک داور ویدیویی بیان کرد: در نیم فصل اول پارسال گفتند نیم فصل VAR می‌آید اما خبری نشد. یکی دو ماه پیش هم صحبت کردند که گفتند ابتدای فصل آینده می‌آید. اکنون با این شرایط هم بعید می‌دانم فصل آینده خبری از VAR باشد چون زیرساخت‌های خیلی خوبی می‌خواهد. باید به داوران آموزش بدهند. بهتر است اگر نمی‌شود قول ندهند. اگر شرایط فراهم نیست، مرد و مردانه بیایند و این مساله را بگویند. درست نیست قول دهند و این کار غیر حرفه‌ای است.

او درباره صحبت‌هایی مبنی بر پیشنهاد گل‌گهر به یحیی گل محمدی گفت: آخر لیگ است و در هر صورت خیلی‌ها هم دوست ندارند تیم ما موفق شود. برخی گمانه‌زنی‌های خاص خودشان را دارند و تا تیم را به حاشیه بکشانند. به این مسائل عادت کردیم. عامه مردم شاید بخواهند به این مساله فکر کنند. این مساله بیشتر جنبه شیطنت دارد و برای بر هم زدن تمرکز ما این اتفاقات رخ می‌دهد. باید از تعلقات رنگی بیرون بیاییم و اجازه دهید فوتبال کار خودش را انجام دهد. ان‌شاءالله لیگ با خوبی و خوشی به پایان برسد.

گل‌محمدی درباره دستیاران سابق خود مجتبی حسینی و حمید مطهری که یکی مربی تیم ملی شده و یکی پیشنهاد نیمکت تیم ملی امید را دارد، بیان کرد: هر دو از مربیان زحمت‌کش و کاری هستند که با جوانان خوب کار می‌کنند. آمار و ارقام نشان می‌دهند که از نظر فنی یکی از بهترین مربیان ایران هستند. به حمید مطهری تبریک می‌گویم چون حقش بود. اگر تیم ملی امید را به مجتبی حسینی بسپارند، بهترین تصمیم را گرفته‌اند و برایشان آرزوی موفقیت دارم. این دو مربی جوانان زیادی را به فوتبال معرفی کردند و حقشان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k57x3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلخوری شدید گل‌محمدی از یک عکاس!