تاریخ انتشار: 1402/02/10 14:36
کد خبر: 7063

بمب استقلال محکوم شد | محرومیت و غرامت در انتظار ستاره آبی‌ها

کمیته استیناف فوتبال ایران حکم کمیته انضباطی (علیه) کاوه رضایی را تایید کرد.
بمب استقلال محکوم شد | محرومیت و غرامت در انتظار ستاره آبی‌ها

 به موجب نامه‌ای که به امضای آقایان غفاری، دادرس، موسوی و علیرضا صالحی رسیده است، شکایت کاوه رضایی از حکم کمیته انضباطی و درخواست موجه دانستن فسخ قراردادش با تراکتور به نتیجه نرسیده و این کمیته رای اولیه را تایید کرده است.

وکلای کاوه رضایی در این پرونده رسول باختر و صابر مهدوی بودند که دلایل آنها برای گرفتن حکم جدیدی علیه حکم اولیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به نتیجه ای نرسید و حالا باشگاه تراکتور می‌تواند علیه این ملی‌پوش سابق شکایت کرده و علاوه بر دریافت غرامت، او را ۴ تا ۶ ماه محروم کند. کاوه رضایی یک روز پیش از اتمام مهلت نقل و انتقالات نیم فصل از باشگاه تراکتور جدا شد که این باشگاه تبریزی این حرکت وی را غیرقانونی دانسته و اگرچه رضایی فسخ خود را با استناد به قراردادش، قانونی جلوه دهد اما در نهایت رای اولیه به دلیل انشای قرارداد او  علیه وی اعلام شد و اکنون نیز کمیته استیناف این حکم را قطعی کرده است.

بمب استقلال محکوم شد | محرومیت و غرامت در انتظار ستاره آبی‌ها

با این وضعیت کاوه رضایی برای ادامه فعالیت در فوتبال ایران و در فصل پیش رو راهی ندارد جز اینکه با باشگاه تراکتور توافق کند. احتمالا باشگاه تراکتور از این بازیکن مبلغی که در فصل جاری پرداخت کرده را طلب خواهد کرد و شاید هم جریمه سنگین‌تری در انتظار این بازیکن سابق استقلال و شارلوا باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9xl2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موضع باشگاه استقلال در مورد کاوه رضایی