تاریخ انتشار: 1402/02/10 22:51
کد خبر: 7042

پیروانی: هواداران باید کنارمان باشند

افشین پیروانی می‌گوید باید بازی پیکان و پرسپولیس در حضور هواداران برگزار شود.

پیروانی: هواداران باید کنارمان باشند

افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس در خصوص محل بازی حسان پیکان با تیم‌شان گفت: در نهایت ما اگر قرار است جایی بازی کنیم باید از سرمایه‌های اصلی‌مان که هواداران هستند استفاده کنیم. اگر قرار است دستگردی برویم، خواهشم این است بگذارند از هواداران‌مان استفاده کنیم چون بازی بدون هوادار قشنگ نیست‌. یک مدت به علت کرونا هوادار نداشتیم اما الان هرجا برویم باید هواداران‌مان کنارمان باشند. انشاالله شورای تامین موافقت می‌کند؛ تیمی که دارد قهرمان می‌شود حیف است جشن و بردهایش در حضور هواداران نباشد.

او در مورد مشکلات ورزشگاه دستگردی از جمله پارکینگ آن بیان کرد: اگر استانداردهای لازم را ندارد چرا بازی می‌گذارند؟ آنها هم می‌توانند از هواداران‌شان استفاده کنند اما خواهشم این است پرسپولیس بدون هوادار بازی نکند. هرجا لازم باشد بازی می‌کنیم ولی هواداران‌مان باید کنارمان باشند و سرمایه اصلی پرسپولیس اول هوادار است‌.

مدیر پرسپولیس در مورد محل میزبانی فینال جام حذفی گفت: اسم شهرهای دیگر را آوردند ولی اگر قرار است استقلال و پرسپولیس در فینال به هم بخورند، بهتر است در آزادی بازی باشد.

پیروانی در مورد بازی پرسپولیس در نیمه نهایی با هوادار و اینکه آنها در بازی برگشت بیانیه داده بودند، گفت: این روزها همه بیانیه می‌دهند اما آنها تیم خوب با کادر و بازیکنان خوبی دارند و ما هم پرسپولیسیم و با قدرت هر دو جام را پیگیری می‌کنیم‌.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdow3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلخوری شدید گل‌محمدی از یک عکاس!