تاریخ انتشار: 1402/02/11 09:56
کد خبر: 7033

تشویق سعید مهری در تمرین استقلال/ نبض این ستاره پایین نمی‌آید

سعید مهری با حضور در تمرین دیروز استقلال با تشویق همبازیانش مواجه شد.
تشویق سعید مهری در تمرین استقلال/ نبض این ستاره پایین نمی‌آید

چهره ویژه استقلال در بازی با پارس جنوبی سعید مهری بود که توانست نقش قهرمان تیمش را بازی کند. این هافبک میانی آبی‌ها، که در دربی با چهار شوت، رکورددار شوت در این مسابقه شد اما اصرار به زدن شوت، باعث شد ضرباتش توسط مدافعان دفع شود و این موقعیت‌ها از دست بروند.

شوت‌های مهری و سانترهای او برای سایر بازیکنان تیمش از روی ضربات شروع مجدد، این بازیکن را تبدیل به یکی از فعال‌ترین مهره‌های استقلال در حمله کرد اما او به خاطر خودخواهی در صحنه‌هایی که فرصت پاس دادن داشت، با انتقاد روبه‌رو شد.

با این حال، مهری در بازی با پارس جنوبی، با جا گذاشتن یک بازیکن حریف از او پنالتی گرفت که محبی، آن را از دست داد. مهری دقیقه 80، یک بار دیگر برای گرفتن پنالتی تلاش کرد و داور مسابقه، به خاطر تمارض به او کارت زرد نشان داد تا دو اخطاره شود و بازی بعد استقلال در نیمه نهایی جام حذفی را از دست بدهد که البته مهری هم به خاطر گرفتن این کارت، از داور انتقاد کرد. در شرایطی که هافبک شماره 8 آبی‌ها، شدیداً به تصمیم داور معترض شده بود، رضاوند سعی در آرام کردن مهری داشته تا مبادا داور کارت زرد دوم را به همبازی‌اش نشان دهد.

سعید مهری

با این حال، او در دقیقه 97 و پس از رد شدن از یک بازیکن پارس جنوبی و زمانی که همه منتظر پاس عرضی او بودند، با یک ضربه دقیق دروازه حریف را از زاویه بسته فرو ریخت تا تلاش‌هایش در وقت‌های اضافی، به نتیجه برسد و استقلال هم راهی مرحله بعد شود.

مهری در تمرین دیروز استقلال خوشحال و پر انرژی در کنار دیگر بازیکنان وظایف خود را انجام می‌داد درحالی که اپل واچی هم در دست داشت تا علائم مربوط به فعالیت بدنی خود را پیش چشم داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gr9d2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهری که تا حدودی به دل نشست!