تاریخ انتشار: 1402/02/11 11:01
کد خبر: 7031

این ترابی غیر قابل مهار است /زوج - مهدی و عیسی ؛ برگ برنده پرسپولیس

ستاره این روزهای پرسپولیس بدون شک مهدی ترابی است.
این ترابی  غیر قابل مهار است /زوج - مهدی و عیسی ؛ برگ برنده پرسپولیس

هافبک تکنیکی و گلساز سرخپوشان در بهترین زمان ممکن به بالاترین حد آمادگی در ترکیب این تیم رسیده است تا یکی از ارکان مهم سرخپوشان برای موفقیت طی دیدارهای اخیر لقب گیرد.

ترابی در بازی روز گذشته مقابل گل گهر نیز یک گل زد و یک پاس گل داد تا نشان دهد بار دیگر قادر خواهد بود شرایط را به سود تیمش شکل دهد. آمادگی این روزهای مهدی ترابی بی شباهت به روزهای حضور گابریل کالدرون روی نیمکت این تیم نیست. روزهای که ترابی در کنار بشار رسن و احمد نوراللهی نقشی تاثیرگذار در ترکیب این تیم ایفا می‌کرد و در نهایت نیز موفق شدند این تیم را به قهرمانی برسانند.

این زوج - ترابی و آل کثیر- طی دو هفته اخیر با همکاری جالب توجه‌شان زمینه ساز بردهای ارزشمندی برای پرسپولیس بوده‌اند.

مهدی ترابی- عیسی آل کثیر

ترابی بعد از درخشش در دربی با پاس طلایی و سه امتیازی‌اش، در بازی روز گذشته مقابل گل گهر سیرجان نیز توانست یک روز درخشان دیگر را به نام خود کند و در نهایت با گلزنی از روی نقطه پنالتی و در ادامه نیز با پاس طلایی‌ - مشابه آنچه که در بازی هفته گذشته مقابل استقلال شکل داده بود – بار دیگر عیسی آل کثیر را مقابل دروازه حریف قرار دهد تا مهاجم جنوبی دومین گل پیاپی خود را طی یک هفته اخیر به ثمر برساند.

یحیی گل محمدی امیدوار است با ادامه روند درخشان مهدی ترابی، شرایط برای موفقیت تیمش طی دیدارهای باقیمانده فراهم شود و باید دید شماره 9 سرخ‌ها در ادامه مسیر نیز روند گلسازی و گلزنی خود را دنبال خواهد کرد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dryp3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترابی سرماخورده هم موثر است (عکس)