تاریخ انتشار: 1402/02/12 12:24
کد خبر: 6976

این دو تیم برای سهمیه استقلال با آبی‌ها می‌جنگند!

سه بازی پیش روی استقلال تا انتهای فصل به لحاظ جدولی دشوارترین وضعیت را برای این تیم به نسبت رقبای خود رقم خواهد زد.
این دو تیم برای سهمیه استقلال با آبی‌ها می‌جنگند!

تیم فوتبال استقلال در حالی برای کسب قهرمانی در لیگ بیست و دوم محکوم به پیروزی در سه بازی آخر خود خواهد بود که هر سه دیدار این تیم برابر تیم هایی برگزار خواهد شد که تا آخرین روز لیگ برتر برای کسب هدفی بزرگ تلاش خواهند کرد و از این نظر، شرایط سخت تری نسبت به دو مدعی دیگر دارد.

آبی ها این هفته در آزادی میزبان صنعت نفت خواهند بود. تیمی که با ویسی حسابی جان گرفته و از سه بازی آخر هفت امتیاز دشت کرده تا با شانسی بالا به دنبال بقا باشد و در این راه، قطعا برای کسب امتیاز به تهران سفر خواهند کرد.

اما دو بازی آخر استقلال که به طور کلی حساب این تیم را از سایر مدعیان از لحاظ بالابودن سطح رقبا بر اساس جدول جدا می کند، دیدار برابر مس رفسنجان و تراکتور خواهد بود.

دو تیمی که برای تصاحب رتبه چهارم جدول و کسب سهمیه آسیایی دندان تیز کرده اند. سهمیه ای که از اتفاق، حذف همین استقلال از آسیا باعث می شود که جنگ کسب رتبه چهارم در پایان فصل، حسابی بالا بگیرد.

هم مس رفسنجان و هم تراکتور احتمالا تا آخرین هفته شانس کسب این رتبه را خواهند داشت و در کورس با گل‌گهر، برای به دست آوردن این رتبه در جدول می کوشند و در نهایت باید دید استقلال ساپینتو برابر این دو تیم چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت. به خصوص که در دور رفت از این دو بازی تنها یک امتیاز سهم آبی ها شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xke3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییرات استقلال در دربی فوق العاده حساس؛ احتمالا 4 بازیکن!

سپاهان برد اما استقلال صدرنشین شد!
سپاهان ۲ – مس رفسنجان ۰/ هفته ۲۶ لیگ برتر ایران