تاریخ انتشار: 1402/02/12 16:25
کد خبر: 6965

فصل کابوس‌وار «کاوه» ادامه دارد؛ سرنوشت «طارمی» در انتظار ستاره آبی‌پوش!

فسخ قرارداد انجام شده از سوی «کاوه رضایی» توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هم مورد پذیرش قرار نگرفت.
فصل کابوس‌وار «کاوه» ادامه دارد؛ سرنوشت «طارمی» در انتظار ستاره آبی‌پوش!

کاوه رضایی یکی از لژیونرهایی بود که در آغاز لیگ بیست‌ودوم تصمیم گرفت تا حضور دوباره در فوتبال ایران را تجربه کند و در شرایطی که با مدیران استقلال برای حضور در فصل جدید لیگ برتر به توافق رسیده بود، تکمیل بوده فهرست آبی‌ها باعث شد تا رضایی به مقصد تراکتور از جمع شاگردان ریکاردو سا پینتو جدا شود. این مهاجم باتجربه در حالی قراردادش با استقلال را نتوانست رسمی کند که در آن مقطع تفاهم‌نامه‌ای میان رضایی و مدیران استقلال برای بازگشت این ستاره در نیم‌فصل دوم به امضا رسید.

رضایی که در نیم‌فصل روزهای پرنوسان اما نسبتاً خوبی را در تراکتور گذراند، در نقل‌وانتقالات زمستانی با توجه به تفاهم‌نامه انجام شده و جریمه 10 میلیاردی در صورت عدم پایبندی به آن، در تلاش بود تا از تراکتور جدا شود که مدیران این باشگاه به او اجازه جدایی ندادند تا اینکه در واپسین ساعات مانده به پایان نقل‌وانتقالات زمستانی، رضایی قراردادش را به صورت یک‌طرفه با تراکتور فسخ کرد تا بلکه بتواند به استقلال بازگردد.

مهاجم باتجربه فوتبال ایران که از روزهای اوج خود کاملاً فاصله گرفته، در حالی قراردادش را با تراکتور فسخ کرد که آبی‌ها هنوز در زمینه خالی کردن فهرست خود ناموفق بودند و از سوی دیگر، برخلاف روزهای ابتدایی فصل، تمایلی هم از سوی مدیران وقت باشگاه استقلال برای جذب کاوه رضایی دیده نمی‌شد تا آینده فوتبالی رضایی عملاً مبهم و غیرقابل پیش‌بینی شود.

محکومیت «رضایی» از سوی کمیته تعیین‌وضعیت

کاوه رضایی قراردادش را با تراکتور به صورت یک‌طرفه فسخ کرد که طبق قوانین برای بررسی این فسخ، کمیته تعیین‌وضعیت پرونده را زیرنظر گرفت که بعد از بررسی‌های انجام شده، از سوی این کمیته رأی رسمی درباره تخلف کاوه رضایی و غیرقانونی بودن فسخ انجام شده صادر شد تا هم رضایی شانسی برای بازگشت به تراکتور نداشته باشد و هم اینکه او نتواند در قامت بازیکن آزاد به تیم دیگری برود تا در شرایطی بحرانی چشم به پایان لیگ بیست‌ودوم داشته باشد.

پاکو خمس بعد از اقدام جنجالی کاوه رضایی و فسخ قراردادش با تراکتور، مدعی شده بود که رضایی یکی از بازیکنان گذشته تراکتور است و او دیگر روی حضور این مهاجم باتجربه در تیمش حساب باز نمی‌کند تا عملاً هیچ راهی برای بازگشت این مهاجم باتجربه به جمع سرخ‌پوشان تبریزی وجود نداشته باشد. ناکامی رضایی در بازگشت به تراکتور باعث شد تا او به سراغ شکایت از رأی صادره از سوی کمیته تعیین‌وضعیت به کمیته استیناف برود.

رأیی که کمیته استیناف هم تایید کرد؛ محرومیت و جریمه در راه است!

رضایی در شرایطی مدعی شد که فسخ یک‌طرفه‌اش در شرایطی قانونی انجام شده که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هم در اواخر سال گذشته در این‌باره تشکیل جلسه داد و بعد از بررسی دفاعیات انجام شده از سوی کاوه رضایی، رأی نهایی درباره پرونده این بازیکن صادر شد و مسئولان کمیته استیناف عیناً رأی صادره از سوی کمیته تعیین‌وضعیت را تایید کردند تا شرایط بحرانی در انتظار مهاجم باتجربه فوتبال ایران باشد.

کاوه رضایی حالا با توجه به محکومیت قطعی در پرونده فسخ یک‌طرفه قراردادش با تراکتور، باید با مدیران باشگاه تبریزی در زمینه پرداخت غرامت به توافق برسد و در صورت ناکامی در این زمینه، احتمال شکایت تراکتوری‌ها وجود دارد که در این‌صورت، به جز غرامت سنگین مالی، محرومیتی 4 تا 6 ماهه در انتظار رضایی خواهد بود که می‌تواند آینده فوتبالی او را تحت‌الشعاع قرار بدهد؛ همان‌طور که در نیم‌فصل دوم، رضایی دور از فوتبال شد و تعیین محرومیتی تازه برای او می‌تواند باعث نزدیک‌تر شدن این ستاره باتجربه به روزهای پایانی فوتبال خود شود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qbd93

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض رسمی استقلال به داور مسابقه با آلومینیوم

فتح‌الله‌زاده می‌خواهد بمب نقل‌و‌انتقالاتی بترکاند
استقلال و مذاکره برای جذب دو بازیکن ویژه