تاریخ انتشار: 1402/02/14 06:52
اینارخوس رفاقت را در تیم بالا برده است
کد خبر: 6897

بیگی: امسال هم می‌توانیم یقه استقلال را بگیریم

بازیکن نساجی ضمن تشکر از هواداران تیمش ابراز امیدواری کرد که با حمایت‌های آنها در بازی‌های باقیمانده نیز نتایج خوبی کسب کنند.
بیگی: امسال هم می‌توانیم یقه استقلال را بگیریم

 سعید غلامعلی بیگی یکی از بازیکنان موثر نساجی محسوب می‌شود که در بازی گذشته تیمش مقابل پیکان نیز تاثیرگذار ظاهر شد. این بازیکن که توانایی بازی در چند پست را دارد، برای کسب نتایج مطلوب تیمش در هفته‌های پایانی لیگ و جام حذفی انگیزه زیادی دارد و امیدوار است بتوانند دل هواداران را شاد کنند.

غلامعلی بیگی درباره دیدار تیمش مقابل پیکان در جام حذفی به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی با پیکان انجام دادیم. در نیمه اول کمی ضعیف ظاهر شدیم، اما با تغییراتی که در ترکیب ایجاد شد توانستیم در نیمه دوم به سه گل برسیم و پیروز شویم. خداراشکر که با این نتیجه دل هواداران را به دست آوردیم.

مدافع کناری نساجی درباره برخورد تیمش در نیمه نهایی جام حذفی با استقلال و اینکه آیا مثل سال گذشته می‌توانند آبی‌پوشان را شکست بدهند، بیان کرد:‌ ما پارسال هم در یک چهارم نهایی به استقلال خوردیم و بالا رفتیم و بعد قهرمان شدیم. امسال هم استقلال تیم خیلی خوبی دارد که در جام حذفی و لیگ به دنبال قهرمانی است. امیدوارم اول بازی خوبی از آب در بیاید و بعد هم بتوانیم با یک برد خوب به فینال برسیم. در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باز هم می‌توانیم یقه استقلال را در حذفی بگیریم.

او درباره رویارویی تیمش با هوادار در هفته بیست و هشتم لیگ برتر نیز گفت: هوادار امسال روند خیلی خوبی دارد. این تیم از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد و فوتبال خوبی را بازی می‌کند. با این حال نسبت به این تیم شناخت داریم. خط حمله آنها بسیار خطرناک است و باید حواسمان باشد که اتفاقات خوبی رقم بخورد و انشاالله با سه امتیاز زمین را ترک کنیم.

 سعید غلامعلی بیگی

بیگی با اشاره به حضور هرناندز اینارخوس مربی اسپانیایی در نساجی تاکید کرد: تمرینات او خوب و بروز است. بعد از بازی با نفت آبادان از نظر روحی کمی بهم ریختیم، اما تیم را خوب جمع کرد و رفاقت خوبی را ایجاد کرد. اینارخوس ارتباط خوبی با بازیکنان گرفته و انشاالله این مسئله ادامه‌دار باشد و بتوانیم فصل را به خوبی خاتمه بدهیم.

مدافع نساجی در پایان افزود: هواداران نساجی امسال با وجود اینکه مدت زیادی در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفتیم، همیشه پشت ما بودند و واقعا دم آنها گرم. هرجا نیاز بوده هواداران حمایت کردند و نتیجه این حمایت‌ها را در بازی اخیر جام حذفی دیدیم. انشاالله در بازی‌های آینده هم حامی ما باشند تا نتایج مورد نظر را به دست بیاوریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36rp93

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماجرای ضرب و جرح کاپیتان آلومینیوم در دیدار مقابل نساجی؛ به بهانه سلفی!