تاریخ انتشار: 1402/02/14 09:21
کد خبر: 6893

آخرین خبر درباره تمدید قرارداد سرمربی استقلال

زمان تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو از سوی باشگاه استقلال مشخص شد.
آخرین خبر درباره تمدید قرارداد سرمربی استقلال

باشگاه استقلال در پایان بازی‌های این تیم در لیگ برتر و جام حذفی و پیش از اینکه ریکاردو ساپینتو تهران را ترک کند، نشستی به منظور تمدید قرارداد با وی برگزار خواهد کرد.

جالب است بدانید به تازگی حجت کریمی و ریکاردو ساپینتو به تازگی نشستی پیرامون ادامه همکاری با هم داشتند اما در مورد جزییات قرارداد صحبتی با هم نکردند، به این خاطر که استقلال بازی‌های مهمی را پیش رو دارد و سرپرست باشگاه استقلال علاقه ندارد در این برهه از زمان ذهن سرمربی را درگیر تمدید قرارداد کند.

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرد، ریکاردو ساپینتو با ما می‌ماند. این صحبت بدین معنی است آنها برای ادامه همکاری به توافق دست پیدا کرده‌اند و در پایان لیگ تنها در مورد جزییات صحبت خواهند کرد.

به زعم سرپرست باشگاه استقلال شاید تمدید زمان قرارداد ریکاردو ساپینتو نیاز به دو سه جلسه داشته باشد، به دلیل بحث در مورد جزییات قرارداد و این موجب برهم زدن تمرکز ریکاردو ساپینتو در این برهه از زمان می‌شود که استقلال بازی‌های مهمی را پیش رو دارد. به همین خاطر حجت کریمی خطاب به ریکاردو ساپینتو اعلام کرد انشاالله بعد از قهرمانی تیم در جام حذفی در مورد تمدید قرارداد با هم صحبت خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xnjl4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفتار ساپینتو جنجالی شد