تاریخ انتشار: 1402/02/15 12:30
کد خبر: 6833

11 بازیکن احتمالی استقلال مقابل صنعت‌نفت

استقلال برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی، امروز با چند تغییر در دفاع، وسط و حمله، به مصاف صنعت نفت می‌رود.
11 بازیکن احتمالی استقلال مقابل صنعت‌نفت

پس از جنجال‌های فراوان در روزهای اخیر پیرامون مسائل داوری، برنامه بازی‌ها و حتی مکان برگزاری مسابقه پرسپولیس و پیکان، شاگردان ریکاردو ساپینتو امروز به مصاف صنعت نفت آبادان می‌روند و امیدوار هستند که ضمن کسب سه امتیاز این بازی، شاهد لغزش رقیب دیرینه در مسابقه فردا باشند.

سرمربی پرتغالی آبی‌ها برای این دیدار، چند تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد. با بازگشت عارف غلامی، او در خط دفاعی و در کنار سیلوا انجام وظیفه می‌کند. آرش رضاوند نیز می‌تواند یک بار دیگر از ابتدا برای آبی‌پوشان بازی کند.

* سیدحسین حسینی که در دیدار قبلی آبی‌ها برابر پارس جنوبی عملکرد خوبی داشت و موفق به ثبت کلین شیت شد، امروز نیز امیدوار است بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد. کاپیتان آبی‌ها در سه تقابل قبلی خود با نماینده آبادان گلی را دریافت نکرده است.

* عارف غلامی که به دلایل شخصی نتوانست استقلال را در مسابقه با پارس جنوبی همراه کند، مشکلی برای بازی ندارد. او امروز از ابتدا و در کنار رافائل سیلوا به میدان می‌رود.

* کوین یامگا دچار آسیب دیدگی شده و ساپینتو باید تا آخر فصل، از بازیکنان جانشین استفاده کند. برای بازی با صنعت نفت، صالح حردانی از ابتدا به میدان خواهد رفت تا جای خالی یامگا را پر کند. در سمت چپ نیز جعفر سلمانی تنها گزینه در دسترس سرمربی پرتغالی است.

* پس از نیمکت نشینی در بازی قبل برابر پارس، آرش رضاوند به جمع نفرات اصلی بازگشته است. سعید مهری نیز که گل مهمی را وارد دروازه نماینده بوشهر کرد، در کنار رضاوند بازی خواهد کرد. عقب‌تر از این دو نفر، روزبه چشمی حضور دارد که به مهره قابل اعتماد ساپینتو تبدیل شده است.

* پس از خاطرات تلخ در زادگاه، حالا محمد محبی در پی جبران این موضوع است. وینگر بوشهری استقلال امروز نیز در کنار همشهری خود، مهدی قایدی، به میدان می‌روند و هر دوی آنها در پی بازگشت به روند گلزنی هستند.

* مهاجمان استقلال به صورت یک بازی در میان در حال تغییر هستند. پس از حضور پیمان بابایی برابر پرسپولیس، ارسلان مطهری در دیدار با پارس از ابتدا به میدان رفت و حالا یک بار دیگر نوبت به بابایی رسیده تا در جمع نفرات اصلی قرار بگیرد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر صنعت نفت:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – صالح حردانی – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قایدی – پیمان بابایی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gj853

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جزئیاتی تازه درباره ترکیب استقلال در دربی