تاریخ انتشار: 1402/02/15 21:02
کد خبر: 6797

منصوریان: می‌دانستیم ذوبی‌ها تاکتیک اوت دستی دارند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می‌دانستیم ذوبی‌ها یک تاکتیک خاص و اوت دستی دارند. بازیکن اوت اندازشان بیرون بود ولی دقیقاً مثل همان اوت انداختند.
منصوریان: می‌دانستیم ذوبی‌ها تاکتیک اوت دستی دارند

علیرضا منصوریان در نشست خبری از پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم؛ در طول هفته تمرین می‌کردیم و می‌دانستیم  یک تاکتیک خاص و اوت دستی دارند. بازیکن اوت اندازشان بیرون بود ولی دقیقاً مثل همان اوت انداختند. به هر حال یک تاکتیک است و من اصلاً ایراد نمی‌گیرم. اگر من هم می‌توانستم استفاده می‌کردم. اعتقاد دارم به هر روش سلامتی می‌شود گل زد. در نیمه اول مالکانه و خوب بازی کردیم ولی گلی که برخلاف جریان بازی خوردیم تیم‌مان را مجبور کرد به سمت بازی‌ای برود که یک بخش آن احساسی بود.

وی ادامه داد: از لحظه‌ای که به لیگ آمدم فقط یک باخت به استقلال داشتیم و شاید برای بچه‌ها سخت بود که قبول کنند با نوع فوتبال‌شان بازی را ببازند. چند تعویض هم کردیم که تا بازیکن قد بلندمان را بیاوریم و به نتیجه برسیم، اما زودتر از زمانی که برنامه‌ریزی کرده بودیم گل خوردیم. تیم‌های آقای تارتار وقتی گل می‌زنند در عقب‌نشینی خوب هستند.

منصوریان تصریح کرد: در مجموع از بچه‌ها راضی هستم اما از نحوه آمدن‌مان به اصفهان اصلاً راضی نیستم. دو، سه ساعت تأخیر داشتیم. دلیلی برای بهانه نیست ولی وقتی به شهری با ارتفاعی مثل اصفهان می‌روید باید با برنامه بروید. امیدوارم هفته بعد 48 ساعت زودتر به تهران برویم چون همه اینها مثل زنجیز به هم وصل هستند. منکر کیفیت ذوب‌آهن نمی‌شوم و زحمت کشید و توانست ما را 2 بر صفر ببرد. تا الان جز استقلال هیچ تیمی ما را 2 بر صفر نبرده بود. به دوست خوبم آقای تارتار تبریک می‌گویم. برای حفظ جایگاه‌مان در جایگاه هفتم دو بازی سخت داریم تا لیگ را با شأن خوبی به پایان برسانیم. امیدوارم هم ما و هم ذوب‌آهن مسیر خوبی را در ادامه لیگ و فصل آینده داشته باشیم. من اینجا نان و نمک ذوب آهن را خورده‌ام.

سرمربی فولاد گفت: اعتقاد ندارم چون تارتار از من کوچکتر است باید به سمت من بیاید. اصلاً این رسم را قبول ندارم. فقط هم در ایران است و هیچ جای دنیا نیست. حالا که در ایران این رسم است؛ من ترجیح می‌دهم زودتر بروم. اگر زود بروم برد کرده‌ام. من بایستم تا آنها بیایند فرق نمی‌کند. همه بازی‌ها زودتر به سمت مربی حریف می‌روم. آخر بازی هم ظلم است ما به داوری که انقدر خوب داوری کرده خسته نباشید نگوییم. ما الان باختیم و دنبال بهانه باشیم درست نیست. داور خوب داوری کرده باشد می‌گویم. اگر هم اذیت شوم می‌گویم اما فدراسیون به ما کم لطفی دارد. الان پنج شش برگه جریمه برای ما فرستادند. یک قانون جدید هم آمده که شما به هیچ عنوان نمی‌توانید صحبت کنید. نمی‌دانم اسم این قانون را چه بگویم؛ نمی‌خواهم صحبت را باز کنم؛ چون رشته تحصیلی‌ام چیزی است که می‌توانم برای هر چیزی ادله بیاورم.

وی درباره دریافت گل دوم توسط تیمش گفت: برای ما یک بر صفر یا دو بر صفر فرقی نمی‌کند. باید به گل مساوی می‌رسیدیم. یکی از مشکلات تیم‌های جنوبی این است که ارتفاع اصفهان آنها را اذیت می‌کند. در 15 دقیقه اول و آخر خیلی تحت فشار هستند. بعد از دریافت گل خیلی بچه‌ها دویدند تا گل بزنیم؛ طبیعی هم است. کار انتحاری در تمام دنیا همینطور است. به آب و آتش زدیم تا مساوی کنیم اما ضد حمله خوردیم. بچه‌های تیم خیلی زحمت کشیدند.

منصوریان درباره آخرین وضعیت حزباوی و اینکه گفته می شود او از کشور قطر برای تغییر تابعیت پیشنهاد دارد، خاطرنشان کرد: هفته پیش صحبت کردم و شفاف گفتم؛ حزباوی دو سال بازیکن ماست. مدیریت باشگاه تصمیم‌گیری می‌کند و بسیار بازیکن خوبی هم است. حزباوی یکی از بهترین‌های آسیاست و اگر بتوانیم با شرایط مالی خوب حفظش کنیم این کار را انجام خواهیم داد. از السد 2 میلیون یورو به علاوه 500 هزار یورو حق رشدش را خواستیم. اعتقاد دارم ذوب آهن، سپاهان و فولاد باید همین روش را جلو ببرند. خیلی هم این بازیکن را دوست دارم. هر تصمیمی باشگاه برای حزباوی بگیرد من حمایت می‌کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36rgj3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذوب‌آهن - فولاد خوزستان؛ جنگ تمدید قرارداد!