تاریخ انتشار: 1402/02/15 21:24
کد خبر: 6794

ساپینتو: باید بپذیریم که بازیکنان ماشین نیستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مثل دیدار با پارس جنوبی جم، ولی باید بپذیریم که بازیکنان ماشین نیستند.
ساپینتو: باید بپذیریم که بازیکنان ماشین نیستند

ریکاردو ساپینتو پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در نیمه اول با کیفیتی که همیشه بازی می‌کردیم، نبودیم ولی حتی با این وجود دو سه موقعیت گلزنی داشتیم و به پنالتی رسیدیم. یک پنالتی هم می‌توانستند برای‌مان بگیرند. ما تیمی هستیم که همه کارمان را انجام می‌دهیم، اما کمی خسته شده‌ایم. ما در ماه‌های گذشته خیلی مشکل داشتیم و تصمیم آخر و شدت عملی که باید داشته باشیم، نداشتیم، مثل دیدار با پارس جنوبی جم، ولی باید بپذیریم که بازیکنان ماشین نیستند.

وی افزود: من هم از مشکلاتی که در ماه‌های گذشته داشتیم، خسته هستم. خیلی راحت نیست باانرژی و متمرکز بمانیم. بازیکنانم خیلی تلاش کردند و الان وقتی است که باید از بازی‌های خودمان محافظت کنیم. خیلی راحت نیست با وجود مشکلات، بازیکنان چیزی را که هستند، به نمایش بگذارند. در نیمه دوم بهتر شدیم و با حریفی بازی کردیم که می‌خواست امتیاز بگیرد. بازی آنها طبیعی بود، چون نیاز به امتیاز داشتند. منتظر ضدحمله آنها بودیم، ولی فکر کنم دوباره نتیجه ناعادلانه رقم خورد. در تصاویری که می‌بینیم پاس بازیکن صنعت نفت در لحظه آفساید دیده می‌شد. سه توپ به تیر دروازه زدیم. بازی خیلی عالی و فوق‌العاده‌ای نداشتیم و واقعیت این است، چون مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم. خیلی حیف شد این بازی را مساوی کردیم، چون این رؤیا داریم که قهرمان شویم و الان خیلی خیلی سخت شد. باز هم «اوکی» است و باید ببینیم در بازی بعدی چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: بیشتر از نتیجه، عواقب و تبعات ماه‌های گذشته را می‌بینیم. بازیکنان ما جنگنده هستند و همه تلاش کردند، ولی برخی مواقع راحت نیست تصمیم بگیرید و ذهنیت عالی برای تصمیم‌گیری داشته باشید.

ساپینتو راجع به غیبت کوین یامگا در ترکیب استقلال خاطر نشان کرد: طبیعی است کوین بازیکن مهمی است. نمی‌خواهم از بهانه استفاده کنم و همه مهم هستند. بازیکنان فوق‌العاده‌ای داریم که کیفیت و روحیه خوبی دارند، ولی سه چهار بازیکن در سطح همیشگی خودشان نیستند و به همین خاطر کار سخت می‌شود. حریف اصلی ما در حال حاضر، خودمان هستیم و باید به تلاش کردن ادامه دهیم. قهرمانی سخت شده است، ولی هنوز شانس داریم، همینطور برای قهرمانی در جام حذفی. در صحبتی که با مسئولان باشگاه داشتم خواسته‌ام که مشکلات حل شود، چون همه خسته هستند و بازیکنان مشکلات زیادی دارند. در این ماه می‌توان خیلی از مسائل را حل کرد، ولی یک روزه سخت است.

وی با تشکر از هواداران استقلال تأکید کرد: با وجود اینکه نتیجه خوبی نداشتیم، حمایت کردند. خیلی حیف شد که نتوانستیم بازی را ببریم. آنها استحقاق دیدن پیروزی استقلال را داشتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره داوری دیدار امروز گفت: همانطور که گفتید حقیقت همان حقیقت است. هر بازی چیزهایی داریم که علیه خودمان است. اگر روح سرحال نداشته باشید این اتفاقات می‌افتد و امروز نتوانستیم گل بزنیم. ما باید 10 امتیاز بیشتر و امروز هم دو امتیاز بیشتر داشته باشیم. طبیعی است همه بردها یادشان می‌ماند نه اینکه چه کسی استحقاق بردن داشته است. ما هیچی نمی‌خواهیم و فقط برای خودمان و بقیه عدالت می‌خواهم.

ساپینتو در واکنش به درخواست خسرو حیدری برای حضور داور خارجی در دیدار فینال جام حذفی گفت: ابتدا باید به بازی با نساجی مازندران در نیمه نهایی فکر کنیم. نساجی تیم خوبی دارد. اگر بتوانیم از ظرفیت خوب خارجی استفاده کنیم، باید این کار را بکنیم.

پس از بازی به نظر می‌رسید ساپینتو، سیدحسین حسینی را مواخذه کرده است. خبرنگاری در این مورد از سرمربی استقلال سؤال پرسید که او گفت: خیر، همه چیز طبیعی بود و سعی کردم با کاپیتان تیمم صحبت کرده و انگیزه بدهم تا ناراحت نبوده و احساس بدی نداشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه تمام انرژی استقلال از این پس برای جام حذفی خواهد بود، تصریح کرد: من و بازیکنانم مسئولیتی داریم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما باید هر بازی را ببریم. این رتبه‌بندی در جدول خیلی اهمیت ندارد و ذهنیت ماست که باید برای هر بازی برای پیروزی وارد زمین شویم.

ادامه دارد ...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yn5j2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 اولین خروجی لیست استقلال مشخص شد