تاریخ انتشار: 1402/02/15 21:40
کد خبر: 6793

خمس: نتیجه بازی با مس کمی فریبنده بود/ برای رتبه چهارم می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت که در حال حاضر هدف این تیم قرار گرفتن در رده چهارم جدول لیگ برتر است.
خمس: نتیجه بازی با مس کمی فریبنده بود/ برای رتبه چهارم می‌جنگیم

 پاکو خمس در نشست خبری بعد از برتری 3 بر یک تراکتور برابر مقابل مس کرمان، گفت: خیلی خوشحال هستم که سه امتیاز بازی را کسب کردیم. دقایقی از بازی عقب می‌رفتیم و گاهی جلو می‌آمدیم. دو موقعیت اول بازی را هم تراکتور خلق کرد.

وی با بیان اینکه ما در تمامی بازی‌ها از همان ابتدا به دنبال کسب سه امتیاز هستیم، عنوان کرد: در برخی بازی‌ها ابتدا باید حریف را خسته کنیم تا به گل برسیم. نیمه اول یک گل به ثمر رساندیم و نیمه دوم با تلاش بیشتر به گل‌های دیگری دست یافتیم.

 خمس در پاسخ به سؤالی درخصوص قضاوت تیم داوری، گفت: راجع به داوری حرف نمی‌زنم.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه کمی فریبنده است، تصریح کرد: بازی راحتی نبود. مس خیلی خوب بازی کرد و با دوندگی بالا، پرس و ارسال توپ بلند به پشت دفاع ما، به دنبال گلزنی بود.

سرمربی تراکتور در خصوص‌ اینکه رقابت برای کسب سهمیه آسیایی تا چه زمانی ادامه دارد، گفت: فکر می‌کنم تا آخر لیگ برتر برای کسب رتبه چهارم رقابت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که تراکتور را فصل آینده قهرمان می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: حتی نمی‌توان گفت فردا چه اتفاقی می‌افتاد، چه برسد به فصل بعد! اکنون بازی به بازی پیش می‌رویم و هدف‌مان کسب رتبه چهارم است و از الان به فکر فصل بعد نیستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xnrq4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خمس: سه بازی پایانی باید همزمان باشد