تاریخ انتشار: 1402/02/16 10:55
کد خبر: 6768

پشت پرده خط خوردن‌های متوالی بازیکن باتجربه پرسپولیس

سیامک نعمتی که زمانی مهره کلیدی تیم یحیی گل‌محمدی باز هم از لیست پرسپولیس خط خورد.
پشت پرده خط خوردن‌های متوالی بازیکن باتجربه پرسپولیس

سیامک نعمتی یکی از باتجربه‌های پرسپولیس به حساب می‌آید و در سال‌های اخیر در همه موفقیت‌های این تیم حضوری پررنگ داشته است. سیامک اما دراین فصل سرنوشت متفاوتی پیدا کرده و سال عجیبی برای او رقم خورده است.نعمتی که روزی بازیکن محبوب یحیی گل محمدی به حساب می‌آمد، با نظر یحیی در لیست مازاد نیم فصل قرار گرفت ولی راضی به جدایی نشد.  سیامک در نیم فصل تا آستانه جدایی از پرسپولیس هم پیش رفت ولی در نهایت ماندنی شد و توانست اعتماد گل محمدی را دوباره جلب کند.

سیامک حتی در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی موفق شد برای پرسپولیس گلزنی کند ولی در مجموع در اکثر بازی‌ها یک بازیکن نیمکت نشین در پرسپولیس به حساب می‌آید. حالا چند هفته ای است که سیامک حتی در لیست ۲۰ نفره بازی‌های پرسپولیس در لیگ هم قرار نمی‌گیرد و بازی‌ها را خانه تماشا می‌کند. به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی از تمرین کردن نعمتی اصلا راضی نیست و این بازیکن چند پسته جایی در برنامه‌های تاکتیکی یحیی ندارد.

از همین رو گل محمدی بازیکنان دیگری را به سیامک ترجیح می‌دهد و نام این بازیکن را از لیست هم خط می‌زند. با توجه به شرایط فعلی، در صورتیکه گل محمدی برای فصل آینده در پرسپولیس بماند، کار برای ادامه حضور سیامک در این تیم خیلی سخت خواهد شد. با این حال نعمتی هنوز تصمیمی در مورد آینده اش نگرفته و منتظر پایان فصل است. حال باید دید سرنوشت این بازیکن باتجربه که در سال‌های اخیر گل‌های مهمی‌از جمله گل صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را برای پرسپولیس به ثمر رسانده، چه خواهد شد و این بازیکن فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wny63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۸ بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت/ این خبر یحیی را نگران می‌کند