تاریخ انتشار: 1402/02/16 22:17
کد خبر: 6720

رحمتی: دو ماه است لیست بازیکنان تمدیدی را به باشگاه داده‌ام/ چارچوب‌مدار پیش رفتیم

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: در کلین‌شیت تیم دوم یا سوم لیگ هستیم و ساختار و چارچوب تیم ما مشخص است.
رحمتی: دو ماه است لیست بازیکنان تمدیدی را به باشگاه داده‌ام/ چارچوب‌مدار پیش رفتیم

 مهدی رحمتی درباره پیروزی یک بر صفر آلومینیوم مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: می‌دانستیم با تیم بسیار خوب و حرفه‌ای‌، با امکانات و کادرفنی خیلی خوب بازی داریم که برای کسب سهمیه تلاش می‌کند؛ اما ما هم از اول سال تلاش کردیم یک ساختار را در تیم‌مان بنا کنیم. شاید در برهه‌ای در لیگ به مشکل خوردیم؛ اما این طبیعی است. بعضی از تیم‌ها به مشکل می‌خورند و به بن‌بست می‌رسند، اما ما اینطور نبودیم و ساختارمند فوتبال بازی می‌کردیم.

وی افزود: در کلین‌شیت تیم دوم یا سوم لیگ هستیم و ساختار و چارچوب تیم ما مشخص است. چارچوب‌مدار پیش می‌رفتیم و قبل از بازی هم به بچه‌ها کاملاً توضیح دادیم که گل‌گهر دنبال چه چیزی است. تمام تلاش‌مان را کردیم که در زمین بهم پاس بدهیم و در نیمه اول هم موفق بودیم؛ اما در نیمه دوم با توجه به تاکتیکی که داشتیم سریع به گل رسیدیم. در ادامه بازی هم تحت فشار بودیم ولی می‌توانستیم به گل‌های بعدی هم برسیم. به بچه‌های تیمم خسته نباشید می‌گویم، با جان و دل تلاش کردند. امروز به معنای واقعی تیم بودیم و می‌خواستیم بازی را ببریم. به تیم گل گهر هم تبریک می‌گویم؛ واقعاً در نیمه دوم بهتر از ما بودند.

سرمربی آلومینیوم اراک در واکنش به سؤالی درباره تعویض هانسل زاپاتا و اتلاف وقت بازیکنان تیمش گفت: آخرهای لیگ است و بازیکنان از لیگ فرسایشی خسته شده‌اند. سخت است تیم‌هایی که در میانه جدول هستند را در شرایط ایده‌آل نگه دارید. طبیعی است که در زمان‌هایی از بازی بیفتیم. در این بازی زاپاتا بیرون بود و این هم تاکتیک ما بود. این تاکتیک ما بود که در نیمه دوم از او استفاده کنیم. تعویض زاپاتا تاکتیکی بود. او امسال برای ما فوق‌العاده بازی کرده و من خیلی از او راضی هستم.

رحمتی درباره مهار یک پنالتی توسط پورحمیدی و نقش او در بازی‌های آلومینیوم یادآور شد: در این لیگ فرسایشی و سخت ما 16 بازی گل نخوردیم و این کار خیلی سختی است. این اتفاق به ساختار تیم برمی‌گردد. کلین‌شیت مختص به دروازه‌بان نبوده و برای همه بازیکنان است. به لحاظ فنی تک تک بازیکنان ما قابلیت های خوبی دارند و می‌توانند در تیم های بزرگ ما بازی کنند. پورحمیدی چهار پنالتی برای ما گرفته و بازیکنی بی‌نظیر است. او شایسته این است که در یکی دو سال آینده دروازه‌بان ثابت تیم ملی شود. دوست دارم به این بازیکن بیشتر بها داده شود. امسال 26 ساله می‌شود و فکر می‌کنم با این سن دروازه‌بانی در ایران نداریم که آینده فوتبال ما را تضمین کند. توپ‌هایی که او می‌گیرد بی‌نظیر است. امیدوارم در ادامه راه موفق باشد و خیلی زود او را در دروازه تیم ملی ببینم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صحبتی با او برای فصل آینده شده است،‌ گفت: برای تشکیل این تیم خیلی زحمت کشیدیم. می‌توانم قسم بخورم اگر 10 درصد از موقعیت‌های ما در نیم‌فصل دوم تبدیل به گل می‌شد می توانستیم چهارم یا پنجم جدول باشیم. بیشتر از دو ماه است که لیست تمدیدی‌ها را به باشگاه دادم؛ چون تعداد زیادی از بازیکنان‌مان قراردادشان تمام شده است. برای پیگیری این موضوع باید با مسئولان باشگاه صحبت کنید. من کارم را انجام داده‌ام. تا الان که اتفاقی نیفتاده ولی امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wnr63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ پرسپولیس- آلومینیوم اراک؛ این بازی هم لجن می شود؟!