تاریخ انتشار: 1402/02/17 13:03
کد خبر: 6686

رونمایی از تیم منتخب هفته بیست و هشتم لیگ برتر + جزئیات

تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان بیشترین سهمیه را در تیم منتخب هفته دارند.
رونمایی از تیم منتخب هفته بیست و هشتم لیگ برتر + جزئیات

هفته بیست و هشتم رقابت‌ های لیگ برتر فوتبال هم به پایان خودش رسید و با انجام 8 بازی در این مرحله از رقابت‌ها مثل همیشه تیمی منتخب از برترین‌های این هفته تشکیل دادیم که در زیر می‌خوانید:

دروازه‌ بان: رشید مظاهری (پیکان)

گلر با تجربه پیکان در بازی حیثیتی این هفته مقابل پرسپولیس حسابی خوش درخشید. مظاهری یک تنه مقابل حملات مهاجمان سرخپوش ایستادگی کرد و چندین موقعیت خطرناک را با واکنش ها و خروج های به موقعش گرفت و تنها از روی نقطه پنالتی تسلیم مهدی ترابی شد و چه بسا اگر پنالتی گرفته نمی‌شد او می‌توانست با چند دقیقه مقاومت بیشتر یک کلین شیت مهم به نام خودش ثبت کند.

رشید مظاهری

مدافع راست: محمد آقاجان‌پور (تراکتور)

مدافع راست تراکتور روز خوبی در این هفته از رقابت‌ها مقابل مس کرمان داشت و علاوه بر عملکرد دفاعی مثر ثمری که داشت توانست یکی از سه گل تیمش را هم به ثمر برساند تا نقش پررنگش را در پیروزی و کسب هر سه امتیاز بازی ایفا کند. آقاجان‌پور این فصل از مهره‌های خوب تراکتور بود که مقابل مس از بهترین‌های تیمش لقب گرفت.

مدافع میانی: نیلسون جونیور (سپاهان)

مدافع برزیلی سپاهان یکی از خریدهای خوب این فصل این تیم است. برخلاف اینکه پیش بینی می‌شد با پیوستن یزدانی به سپاهان و تشکیل زوج موفق او و دانشگر که فصل قبل استقلال را به قهرمانی رسانده بودند، جونیور به نیمکت تبعید می‌شود ولی جایگاه اصلی خودش را حفظ کرد و این هفته هم یکی از گل‌های تیمش را مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند تا شانس قهرمانی برای طلایی پوشان زنده بماند.

مدافع میانی: محمد قریشی (ذوب آهن)

مدافع بلند قامت ذوب آهن روز سختی مقابل فولاد و خط حمله خطرناک این تیم داشت ولی به کمک هم پستی‌هایش توانست یک کلین شیت به ثبت برساند. قریشی روی هوا اکثر توپ‌ها را به خوبی دفع کرد و با دادن یک پاس گل تاثیرش ار روی پیروزی ارزشمند گاندوها برابر حریف سرسخت اهوازی گذاشت و از بهترین های هفته بیست و هشتم بود.

هافبک دفاعی: محمود قائدرحمتی (آلومینیوم)

آلومینیوم پیروزی ارزشمندی در این هفته مقابل تیم گل گهر سیرجان داشت. آنها به خوبی میانه میدان را مدیریت کردند و نبض بازی‌سازی گل گهر را در این نقطه از زمین به خوبی از کار انداختند و سنگین ترین مسئولیت در این باره بر عهده هافبک دفاعی خوب این تیم محمود قائد رحمتی بود که هم در بازی تخریبی خوب عمل کرد و هم در بازیسازی به تیمش کمک کرد.

هافبک هجومی: گوستاوو وانگین (تراکتور)

تراکتور امسال خریدهای خارجی خوبی داشت و در کنار صفا هادی و ریکاردو آلوزی که مهندس لیگ برتر است، گوستاوو وانگین شاید عملکرد خوبش تا به امروز کمتر به چشم آمده است. او با دو گلی که به مس کرمان زد چهره اول تیمش در برتری هفته بیست و هشتم بود و حتی می‌تواند بهترین بازیکن هفته لیگ برتر لقب بگیرد.

هافبک هجومی: مهدی حسینی (مس رفسنجان)

شاگردان محمد ربیعی در این هفته از رقابت‌ها به قدری خوب بودند که این تیم می‌توانست 3-4 بازیکن در تیم منتخب هفته داشته باشد. مهدی حسینی هم یکی از خوب های مس در این بازی بود که در نفوذها خطرناک حاضر شد یک پاس گل هم برای تیمش داد تا در برتری پر گل رفسنجانی ها مقابل ملوان نقش مهمی ایفا کرده باشد.

فرشاد احمدزاده

وینگر: فرشاد احمدزاده (سپاهان)

در نبود شهریار مغانلو در نوک حمله سپاهان این سایر بازیکنان بودند که جور او را در باز کردن دروازه حریفان کشیدند و یکی از آنها فرشاد احمدزاده بود که یکی از دو گل بازی با نفت مسجد سلیمان را به ثمر رساند و دو فرصت دیگر هم در طول بازی به دست آورد که می‌توانست تبدیل به گل شد. احمدزاده از خوب‌های سپاهان در بازی با نفت بود که خط دفاعی این تیم را حسابی آزار داد.

وینگر: مهدی ترابی (پرسپولیس)

مهدی ترابی

سوای پنالتی حساس و مهمی که ترابی با جسارت پشت آن قرار گرفت و به بهترین شکل تبدیل به گل کرد، او در طول 90 دقیقه بازی هم بارها با دوندگی، ارسال‌های خوب و نفوذ به عمق محوطه جریمه پیکان دروازه این تیم را مورد تهدید قرار دارد و اگر درخشش رشید مظاهری نبود می‌توانست حتی در این بازی گل‌های بیشتری به ثمر برساند. ترابی چهره اصلی برتری پرسپولیس مقابل پیکان بود.

گادوین منشا

مهاجم نوک: گادوین منشا (مس رفسنجان)

این فصل برای منشا فصل خوبی نبود و عملکردش با آنچه از وی انتظار می‌رفت تفاوت زیادی داشت ولی با این حال مهاجم نارنجی پوش در دیدار این هفته مقابل ملوان همان مهاجم زهردار همیشگی بود که توانست یک رکورد ویژه هم با زدن گل در ثانیه 8 مسابقه به نام خودش ثبت کرده و سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر را به ثمر برساند. منشا یک بار دیگر هم در طول بازی دروازه ملوان را باز کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbgg3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفته بیست و ششم لیگ برتر| پرسپولیس هدیه تارتار را پس فرستاد