تاریخ انتشار: 1402/02/20 11:28
کد خبر: 6530

پرسپولیس از تجربه بازیکنانش بهره برد

پیشکسوت ابومسلم گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس با ۲ برد به قهرمانی لیگ می‌رسد، استرس کمتری دارد و شانس اول قهرمانی است.
پرسپولیس از تجربه بازیکنانش بهره برد

سعید خانی در گفت‌وگویی، در خصوص وضعیت لیگ‌برتر و قهرمان این فصل رقابت‌ها اظهار کرد: واقعا پیش‌بینی سخت است، هر ۳ تیم مدعی شایسته قهرمانی هستند و در کل فصل خوب کار کردند، اما در نهایت این پرسپولیس بوده که تا به‌اینجا که ۲ هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده، گوی سبقت را از دیگر تیم‌ها ربوده و با توجه به اینکه ریش و قیچی در اختیارش است، شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

وی افزود: در کورس قهرمانی، مهمترین موضوع حفظ تمرکز بازیکنان است و تیم پرسپولیس با توجه به حضور بازیکنانی مثل وحید امیری، پورعلی‌گنجی و علیرضا بیرانوند از تجربه بیشتری برخوردار بود و موفق شد نه تنها فاصله را با سپاهان و استقلال جبران کند، بلکه صدرنشین هم بشود. بعید نیست این تیم با کادرفنی و بازیکنانی که دارد، در ۲ بازی آتی مقابل گل‌گهر و نساجی هم پیروز شود و به جام برسد.

بازیکن سابق صبای قم در خصوص تاکید تیم‌های استقلال و سپاهان مبنی بر علاقه سازمان لیگ به قهرمانی پرسپولیس گفت: در کل دورانی که در فوتبال بودم چنین چیزی ندیدم که سازمان لیگ یا فدراسیون خواهان قهرمانی تیمی باشند. شاید برنامه مسابقات و پنالتی که برای پرسپولیس گرفته‌شد، باعث شده که برخی تصور کنند فدراسیون می‌خواهد تیمی خاص را قهرمان کند، اما مگر سال قبل استقلال قهرمان نشد؟ فصل قبل هم پرسپولیسی‌ها بعضا چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کردند، اما به گمانم فوتبال و زیبایی آن به همین رقابت‌هاست و نباید فضای فوتبال را به این قبیل مسائل آلوده کنیم.

کاپیتان سابق ابومسلم در خصوص وضعیت داوری‌ها و اشتباهات تاثیرگذار آنها گفت: تا وقتی موضوع اصلی درست نشود، نمی‌توان از داوران گلایه کرد. فکر می‌کنم که هیچ داوری دوست ندارد شرافتش را زیر پا بگذارد و سوتی به ناحق بزند. اگر اشتباهی صورت گرفته به خاطر این است که فوتبال ایران همچنان درگیر وارد کردن وار است. در سطح اول دنیا، بهترین داوران هم بعضا در تصمیم‌گیری‌ها دچار اشتباه می‌شوند، اما کمک داور ویدیوئی به داد آنها می‌رسد. سوال اصلی باید این باشد که چرا با گذشت این همه سال، هنوز در حسرت وار هستیم؟

وی در رابطه با جام حذفی تاکید کرد: جام حذفی را با لیگ نباید مقایسه کرد. دیدیم که پارس جنوبی هم با اینکه تصور می‌شد به خاطر لیگ یکی بودن شانس زیادی مقابل استقلال ندارد، داشت این تیم را در خانه زمین‌گیر می‌کرد. جام حذفی جام شگفتی‌هاست و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، هرچند روی کاغذ می توانیم منتظر یک دربی دیدنی در مرحله فینال باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bape3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تدابیر ویژه یحیی گل‌محمدی برای نبرد با سیرجانی‌ها