تاریخ انتشار: 1402/02/22 11:23
کد خبر: 6405

کاپیتان تیم ملی به ساپینتو معرفی شد/ ماجرای پیشنهاد استقلالی شدن این لژیونر که زود منتفی شد

احسان حاج‌صفی در نیم فصل به ریکاردو ساپینتو معرفی شد اما در نهایت بازیکن آاک آتن در تیم یونانی ماند.
کاپیتان تیم ملی به ساپینتو معرفی شد/ ماجرای پیشنهاد استقلالی شدن این لژیونر که زود منتفی شد

طی روزهای گذشته صحبت از بازگشت احسان حاج صفی به فوتبال ایران مطرح شده بود که این موضوع با توجه تمدید قرارداد کاپیتان تیم ملی با باشگاه آاک آتن منتفی خواهد بود. حاج صفی درحالی قراردادش را با تیمش به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد که ستاره ایرانی می‌تواند به همراه تیمش فقط با کسب یک امتیاز دیگر قهرمان این فصل لیگ یونان شود. قرارداد جدید مدافع چپ ملی پوش ایرانی با این تیم ۱+۱ سال است. او فصل بعد در آ.ا.ک خواهد بود و در صورت رضایت طرفین، این قرارداد برای یک سال دیگر هم تمدید می‌شود.

حاج‌صفی پس از امضای قرارداد جدیدش به سایت باشگاه آاک آتن گفت: خوشحالم که امسال یک نفس تا قهرمانی فاصله داریم و همچنین خوشحالم که قرارداد جدیدی با آ.ا.ک امضا کردم. امیدوارم سال آینده در لیگ قهرمانان موفق باشیم و فصلی بهتر از امسال داشته باشیم.طی چند وقت اخیر با توجه به نیاز استقلال در سمت چپ خط دفاعی گفته شد که این باشگاه با حاج صفی وارد مذاکره شده و بعضی‌ها هم از علاقه پرسپولیس به این بازیکن خبر دادند.

موضوعی که طبق پیگیری‌های ما صحت نداشت و کاپیتان تیم ملی برنامه ای برای بازگشت به فوتبال ایران نداشته است. احسان در نیم فصل و نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه مدیران استقلال قرار داشت و حاج صفی به ساپینتو معرفی شد تا در صورت تایید او، مذاکرات با این بازیکن انجام شود. با این حال سرمربی پرتغالی آبی‌ها خیلی زود با این انتقال مخالفت کرد و اعلام کرد در این پست نیاز به بازیکن ندارد. از همین رو پرونده آمدن احسان به فوتبال ایران و استقلال بسته شد و او هم به کارش در یونان ادامه داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a9xe4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد استقلال به کاپیتان تیم ملی در روزهای بحرانی

 رقابت سرخ و آبی با ستاره های اصفهانی
اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا چه کسی است؟