تاریخ انتشار: 1402/02/22 14:30
کد خبر: 6395

سومین سفر استقلال به رفسنجان با سه سرنوشت متفاوت

استقلال در شرایطی برای سومین بار پای به رفسنجان می‌گذارد که در این سه دیدار، سرنوشت‌های مختلفی داشته است.
سومین سفر استقلال به رفسنجان با سه سرنوشت متفاوت

 استقلال در آخرین سفر خارج از تهران خود در لیگ بیست و دوم، امروز به مصاف مس رفسنجان می‌رود. شاگردان ریکاردو ساپینتو در شرایطی به مصاف میزبان خود می‌روند که امید چندانی به کسب قهرمانی لیگ ندارند و تمرکز آنها روی مسابقات جام حذفی است.

این سومین سفر استقلال به رفسنجان است که در هر سه مورد، آنها وضعیت متفاوتی را سپری کرده‌اند. اولین حضور آبی‌ها در این شهر با آخرین بازی محمود فکری روی نیمکت این تیم همراه شد. او که در لیگ بیستم به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد، در نخستین هفته از دور برگشت به مصاف مس رفسنجان رفت.

این دیدار در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید. جایی که فرشید باقری تک گل آبی‌ها را به ثمر رساند و پس از آن، مدیران استقلال به همکاری با محمود فکری پایان دادند و فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان انتخاب شد.

bi5b1rur

استقلال فصل قبل نیز به مانند امسال، در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفت. در آن مسابقه، قهرمانی شاگردان مجیدی قطعی شده بود و آبی‌ها تنها برای حفظ رکورد شکست ناپذیری در لیگ بیست و یکم با حریف خود روبرو شدند که توانستند به لطف درخشش امیرحسین حسین‌زاده، 2 بر صفر میزبان خود را شکست دهند.

حالا استقلال در شرایطی برای سومین بار پای به رفسنجان می‌گذارد که قهرمانی در لیگ را از دست داده و امید آبی‌ها به جام حذفی است. با این تفاوت که قرار نیست پس از دیدار امروز، ساپینتو کار خود را از دست دهد و او حداقل تا پایان جام حذفی، سرمربی آبی‌هاست و مدیران باشگاه نیز در پی تمدید قرارداد او هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zzkz3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب استقلال و صنعت نفت برای بازی عصر امروز