تاریخ انتشار: 1395/08/26 00:40
کد خبر: 248907

استقلال بی پول تر از همیشه؛ نرفتن به اردو به دلیل بدهی میلیاردی!

استقلالی ها به تمرینات خود ادامه می دهند اما این در حالی است که اعضا به تمرین در این هوا شدیدا معترض شدند.
استقلال بی پول تر از همیشه؛ نرفتن به اردو به دلیل بدهی میلیاردی!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، آبی ها برای بازی در جام حذفی و ادامه لیگ به آمادگی بالا نیاز دارند و منصوریان در صدد است که از تعطیلات نهایت استفاده را ببرد اما بازیکنان تیم از تمرین با شرایط فعلی شدیدا ناراضی هستند.

گفتنی است هوا در تهران بسیار آلوده است و اعلام شده مردم تا حد امکان از خانه های خود خارج نشوند اما استقلالی ها هرروز باید چند ساعت در همین هوا تمرین کنند و این برنامه ادامه دار است و تغییری در آن صورت نگرفته به همین دلیل بازیکنان از مربی تیم خواستند حدالامکان تمرینات را در محل دیگری خارج از تهران برگزار کنند تا بازیکنان کمتر دچار مشکل تنفسی و سوزش چشم شوند.

این در حالی است که پیش از این مسوولان استقلال در خصوص پرداخت مقداری از طلب بازیکنان اقداماتی را انجام دادند و حساب باشگاه تقریبا خالی شد و استقلالی ها شرایط به اردو رفتن و خارج از تهران تمرین کردن را ندارند.

به همین دلیل بازیکنان باید با هوای آلوده مدارا کنند و چند روز تمرین را در همین شرایط سپری کنند زیرا باشگاه اوضاع مالی مناسبی برای برگزاری اردو و هزینه برای بازیکنان را در هوایی خوب و جنگلی دارا نیست و اوضاع به همین نحو در تیم ادامه دارد و بازیکنان نیز باید اوضاع را تحمل کرده و جو تیم را برهم نزنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4daejj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تشویق پورحیدری در دقیقه 2 تا پایان فصل