تاریخ انتشار: 1402/02/22 22:54
کد خبر: 6327

قایدی: امیدوارم ساپینتو سال‌ها در استقلال بماند/ نگذاشتند قهرمان شویم

مهاجم تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد که ریکاردو ساپینتو برای سال‌های بیشتری در این تیم بماند.
قایدی: امیدوارم ساپینتو سال‌ها در استقلال بماند/ نگذاشتند قهرمان شویم

مهدی قایدی پس از برتری 2 بر یک استقلال مقابل مس رفسجان گفت: به بازیکنان هر دو تیم به‌ویژه بازیکنان خودمان خسته نباشید می‌گویم که خیلی زحمت کشیدند و خیلی سختی کشیدیم. هیچ چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نشد. نگذاشتند ما قهرمان شویم ، وگرنه باید تا الان قهرمان می‌شدیم. خیلی اشتباهات بود که از اول فصل تا الان رخ داد. من مثل این بچه‌ها ندیدم؛ دَمشان گرم.

وی ادامه داد: دریافتی‌مان صفر است. 7، 8 ماه است هیچ پولی نگرفته‌ایم. فقط چهار مدیرعامل از اول فصل عوض کردیم. باز هم دَم بچه‌ها گرم که تا الان خیلی زحمت کشیده‌اند. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم با یک جامی که در پیش داریم (جام حذفی)، دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

مهاجم استقلال درباره این موضوع که به نظر می‌رسد بازیکنان از ساپینتو راضی هستند، گفت: بله، صددرصد راضی هستیم. او مربی باکیفیتی است، با بازیکنان دوست است و دلش با تیم است. در این چند وقت اخیر دیدید که او چقدر دلسوز تیم و بچه‌ها است. اگر ساپینتو مثل مربیان قبلی بود، می‌توانست برود. امیدوارم کار او هم حل شود و سال‌ها در استقلال بماند. ساپینتو می‌تواند استقلال را به جاهایی که لیاقت دارد، برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/487wn3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی قایدی امیدهای استقلال را زنده نگه داشت|ستاره جوان متفاوت‌تر ازنیم فصل اول

قایدی می‌خواهد جای این 4 نفر باشد!
پسر بوشهر برای آقای گلی می‌جنگد

نگرانی‌های مشترک یحیی، مورایس و ساپینتو
پرسپولیس و سپاهان و استقلال از چه می‌ترسند؟