تاریخ انتشار: 1402/02/23 11:37
کد خبر: 6298

داور چهارم خطاب به ساپینتو، دیدم هند نبود!

سه داور از چهار داور دیروز دیدار مس – استقلال بر این عقیده بودند که صحنه برخورد توپ به دست جفرسون باهیا هند و پنالتی نبوده است.
داور چهارم خطاب به ساپینتو، دیدم هند نبود!

در نیمه نخست دیدار مس رفسنجان – استقلال در یک صحنه و روی یک شوت، توپ به دست جفرسون باهیا برخورد کرد که مهدی سید علی اعتقادی به خطای هند و پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد که به نظر تصمیم وی درست بود. به این خاطر که مدافع خارجی تیم مس رفسنجان دستش بسته و در امتداد بدن بود. چنین صحنه هایی از سوی داور خطای هند و پنالتی اعلام نمی شود. ریکاردو ساپینتو به این تصمیم معترض بود و معتقد بود که توپ به دست مدافع تیم مس برخورد کرده و باید به سود استقلال پنالتی اعلام شود. جدا از مهدی سید علی کمک داور اول هم به صحنه نزدیک بود و دستور به ادامه بازی داد و داور چهارم هم خطاب به ریکاردو ساپینتو گفت؛ صحنه را من هم دیدم و پنالتی نبود و داور به درستی دستور به ادامه بازی داد.

داور چهارم خطاب به ساپینتو، دیدم هند نبود!

ریکاردو ساپینتو بعد از لحظاتی و با صحبت داور چهارم آرام شد و به بازی ادامه داد و جالب اینکه در کنفرانس خبری بعد از بازی هم به  این صحنه اصلا اشاره ای نکرد. به نظر تصاویر آهسته تلویزیونی صحنه را دید و متوجه شد که تصمیم مهدی سید علی در آن صحنه کاملا درست بود و نباید به سود استقلال پنالتی اعلام می شد.

داور چهارم خطاب به ساپینتو، دیدم هند نبود!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276e64

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ استقلال- هوادار؛ ساپینتو به دنبال‌ پس گرفتن امانتی از یحیی قبل از دربی

رد درخواست استقلال، غیبت ساپینتو مقابل گل‌گهر
در انتظار تعلیق دو جلسه از محرومیت