تاریخ انتشار: 1402/02/26 16:18
کد خبر: 6105

حرف‌هایی که به مذاق ستاره استقلال خوش نیامد/ مجری مطرح تلویزیون آنفالو شد!

صحبت‌های محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر به مذاق مدافع استقلال خوش نیامد.
حرف‌هایی که به مذاق ستاره استقلال خوش نیامد/ مجری مطرح تلویزیون آنفالو شد!

 

رقابت‌های لیگ برتر به اوج خودش رسیده و خیلی‌ها منتظرند ببینند جام قهرمانی در نهایت به پرسپولیس خواهد رسید یا سپاهان. طی روزهای گذشته حرف و حدیث‌های زیادی در خصوص اتفاقات مختلف مطرح شد و بسیاری از بازیکنان، مدیران و هواداران استقلال که در کسب عنوان قهرمانی در این فصل ناکام بودند، مدعی شدند که دست‌های پشت‌پرده و اتفاقات بیرون از زمین عامل ناکامی تیمشان بوده و آن‌ها می‌خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند. از همین رو محمدحسین میثاقی در برنامه دوشنبه‌شب خود حرف‌های جالبی زد که خیلی هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

مجری فوتبال برتر گفت: باید بهانه آوردن را تمام کرد. هنگامی که یک تیم قهرمان می‌شود، آن قهرمانی سالم و بدون مشکل بوده اما خدا نکند تیم دیگری قهرمان شود، آن‌وقت قهرمانی ناپاک بوده و با کمک دست‌های پشت‌پرده به دست آمده است. چه فصل گذشته و چه این فصل، نباید همچین صحبت‌هایی مطرح می‌شد.

او همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش هم گفت: بازیکن کیفیت فنی ندارد و وقتی آخر فصل می‌شود با راهنمایی ایجنت خود در میکسدزون صحبت‌هایی را انجام می‌دهد که هواداران دوست دارند. به این شکل قرارداد او برای فصل آینده افزایش پیدا می‌کند. کیفیت ندارد اما میلیاردها پول می‌گیرد. بازیکنی که در یک فصل فقط یک گل و یک پاس گل داشته با مطرح کردن برخی نظریات و فرضیات رقم قرارداد خود را بالا می‌برد. بازیکن دستاورد فنی نداشته، نمی‌تواند بگوید من این تعداد قطع توپ، این تعداد کلین‌شیت و این کارنامه را دارم، پس در نهایت صحبت‌های دیگری انجام می‌دهد که در کانال‌های هواداری بچرخد.

صحبت‌های میثاقی مخاطب خاصی نداشت ولی به نظر می‌رسد این حرف‌ها  به مذاق یکی از بازیکنان استقلال اصلا خوش نیامد و باعث دلخوری او از مجری تلویزیون شد. عارف غلامی مدافع آبی‌ها بعد از حرف‌های میثاقی در اقدامی عجیب او را در اینستاگرام آنفالو کرد. میثاقی هم در اقدامی مشابه غلامی را آنفالو کرد تا اختلاف این دو علنی شود. جمع‌بندی این‌که هرچند صحبت‌های میثاقی مخاطب مشخصی نداشت، غلامی این حرف‌ها را به خودش گرفت و یکدیگر را آنفالو کردند.

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/users/user810920/2023/05/16/113323333.jpg

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/users/user810920/2023/05/16/3333333331211111.jpg

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8ol3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غلامی: متخصصانِ مسئول روی کار خودشان تمرکز کنند تا ۵۰ تیم به جان هم نیفتند