تاریخ انتشار: 1402/02/26 21:59
کد خبر: 6086

عکس| قیمت‌های نجومی بلیت پرسپولیس و نساجی/ حضور در ورزشگاه وطنی میلیونی شد!

برای هفته آخر و دیدار تعیین کننده قهرمانی، تنها ۶ هزار بلیت برای ده‌ها هزار متقاضی صادر شد و جمعیت بزرگی قادر به تهیه بلیت نشدند.
عکس| قیمت‌های نجومی بلیت پرسپولیس و نساجی/ حضور در ورزشگاه وطنی میلیونی شد!

دیدار هفته سی‌ام لیگ برتر بین نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می‌شود. دیداری که نقش اصلی را در تعیین قهرمان این فصل لیگ برتر خواهد داشت. طبق تصمیم برگزارکنندگان، شش هزار بلیت با ۱۰ درصد سهم هواداران پرسپولیس در سامانه برای فروش بارگذاری شد.

با وجود اینکه این دیدار برای نساجی اتفاقی مهم و درخوری ندارد اما برای تمام مدعیان قهرمانی، تاثیرگذار خواهد بود و در حقیقت فینال لیگ برتر در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد. جایی که پرسپولیس با پیروزی موفق می‌شود بدون در نظر گرفتن نتایج رقبا، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

دیدن قهرمانی تیم محبوب از نزدیک ده‌ها هزار نفر را در صف خرید بلیط قرار داد و سامانه بلیت فروشی از ساعت ۶ برای عموم باز شد. ابتدا به دلیل تعداد بالای متقاضی سامانه از دسترس خارج شد. در ادامه و بعد از برخط شدن دوباره سایت تمام ۶۰۰ بلیط مربوط به هواداران پرسپولیس در کمتر از ۷ دقیقه به فروش رفت.

باشگاه نساجی برای جلوگیری از فروش بلیت به هواداران رقیب، شیوه جالبی را در نظر گرفت. هواداران نساجی باید پیش از این حداقل یک بار با کد ملی خودشان بلیت تهیه کرده باشند تا بتوانند موفق به خرید بلیت این بازی شوند.

اما این موضوع هم باعث نشد تا بازار سیاه برای فروش بلیت به راه نیفتد. در کمتر از یک ساعت از آغاز فروش، بخش عمده بلیت‌ها به فروش رفت. از دقایقی بعد از باز شدن سامانه فروش همین بلیت‌ها سر از سایتها و بازارهای مجازی درآورد و تا یک میلیون تومان هم قیمت گذاری شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nkng3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد/ نساجی تیم قدرتمندی نیست