تاریخ انتشار: 1402/02/30 10:06
کد خبر: 5911

اقدام جالب ساپینتو بعد از پایان لیگ و قبل از نیمه‌نهایی جام حذفی

اعضای تیم استقلال پس از یک جلسه تمرین ریکاوری تمرینات خود برای مصاف با نساجی را از فردا استارت می‌زنند.
اقدام جالب ساپینتو بعد از پایان لیگ و قبل از نیمه‌نهایی جام حذفی

شاگردان سرمربی پرتغالی استقلال روز گذشته با حضور در محل تمرین این تیم یک جلسه ریکاوری را پشت سر گذاشتند. فوتبالیست‌هایی که در دیدار مقابل تراکتور برای استقلال به میدان رفته بودند پس از دویدن، گرم کردن و نرمش سبک به سونا و استخر رفتند و بازیکنان ذخیره و امید تیم استقلال یک فوتبال دستگرمی درون تیمی را انجام دادند تا از شرایط مسابقه دور نشوند.

اما بازیکنان استقلال که با نتیجه ۷ بر یک تیم تراکتور را مغلوب کرده بودند با توجه به فاصله اندک باقی مانده تا دیدار بعدی تیم‌شان مقابل نساجی (در جام حذفی) امروز را تعطیل شدند تا به استراحت مشغول شوند.

ساپینتو در این باره که شاگردانش باید پاداش برد دلچسب شان را بگیرند به آنها گفت: «با توجه به پیروزی خوبی که آوردید شما لایق یک روز استراحت کامل هستید. بروید استراحت کنید و از روز یکشنبه (فردا) دوباره همین جا جمع شوید تا خودمان را برای بازی مهم جام حذفی آماده کنیم».

لازم به ذکر است؛ تیم استقلال روز چهارشنبه سوم خرداد ماه سال جاری باید در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی به مصاف نساجی مازندران برود. دیگر دیدار این مرحله نیز روز چهارم خرداد بین تیم‌های پرسپولیس و هوادار برگزار می‌شود تا برنده این دو مسابقه به فینال برسند.

مصاف استقلال و نساجی از ساعت ۱۸:۳۰ در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkgx3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلم قرمز ساپینتو روی ۴ بازیکن کلیدی استقلال