تاریخ انتشار: 1402/03/01 11:24
کد خبر: 5825

عصرطلایی پرسپولیس با این ستاره / پرافتخارترین بازیکن تاریخ پرسپولیس را بشناسید

کمال کامیابی‌نیا برای ششمین‌بار با پرسپولیس به قهرمانی لیگ برتر رسید.
 عصرطلایی پرسپولیس با این ستاره / پرافتخارترین بازیکن تاریخ پرسپولیس را بشناسید

کمال کامیابی‌نیا با ۸ فصل بازی در پرسپولیس یکی از رکوردداران حضور مستمر در این تیم در تاریخ لیگ برتر است. کامیابی‌نیا در این مدت به ۶ قهرمانی با پرسپولیس دست یافت و تنها بازیکن همیشه حاضر در عصر طلایی پرسپولیس است. با قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم، کمال کامیابی‌نیا به تنهایی پرافتخارترین بازیکن تاریخ پرسپولیس شد. کامیابی‌نیا به همراه پرسپولیس، در لیگ‌های شانزدهم، هفدهم، هجدهم، نوزدهم، بیستم و بیست‌ودوم به قهرمانی رسید. پیش از این، کمال در این رکورد، با افشین پیروانی، بهروز رهبری‌فرد، بوژیدار رادوشوویچ و جلال حسینی که ۵ بار با پرسپولیس به قهرمانی رسیده بودند، شریک بود. کمال کامیابی نیا علاوه براینکه پرافتخارترین بازیکن تاریخ پرسپولیس شد، رکورد بیشترین قهرمانی با یک تیم در ادوار لیگ را به دست آورد. به جز پیروانی، رهبری‌فرد، رادوشوویچ و حسینی، محرم نویدکیا هم ۵ بار با سپاهان به قهرمانی رسیده بود که حالا کامیابی‌نیا از تمام این بازیکنان آمار بهتری دارد.پرافتخارترین بازیکن ادوار لیگ ایران همچنان جلال حسینی است. این بازیکن با پرسپولییس، سپاهان و سایپا در مجموع ۹ بار به قهرمانی لیگ رسید. بهروز رهبری‌فرد یکی دیگر از بازیکنان پرافتخار تاریخ فوتبال ایران است که به جز ۵ قهرمانی با پرسپولیس یک‌بار هم با پاس به قهرمانی دست یافت و حالا کامیابی‌نیا در کنار این بازیکن دومین بازیکن پرافتخار تاریخ لیگ ایران به شمار می‌آید. قهرمانی پرسپولیس باعث شد چند بازیکن دیگر به فهرست بازیکنان با ۵ قهرمانی اضافه شود. علیرضا بیرانوند، سیامک نعمتی و وحید امیری بازیکنانی هستند که به آمار ۵ قهرمانی در لیگ رسیدند.پرافتخارترین بازیکن تاریخ پرسپولیس را بشناسید

کمال کامیابی نیا با ۸ فصل بازی در پرسپولیس یکی از رکوردداران حضور مستمر در این تیم در تاریخ لیگ برتر است. کامیابی‌نیا در این مدت به ۶ قهرمانی با پرسپولیس دست یافت و تنها بازیکن همیشه حاضر در عصر طلایی پرسپولیس است.با قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم، کمال کامیابی‌نیا به تنهایی پرافتخارترین بازیکن تاریخ پرسپولیس شد. کامیابی‌نیا به همراه پرسپولیس، در لیگ‌های شانزدهم، هفدهم، هجدهم، نوزدهم، بیستم و بیست‌ودوم به قهرمانی رسید. پیش از این، کمال در این رکورد، با افشین پیروانی، بهروز رهبری‌فرد، بوژیدار رادوشوویچ و جلال حسینی که ۵ بار با پرسپولیس به قهرمانی رسیده بودند، شریک بود.

کمال کامیابی‌نیا علاوه براینکه پرافتخارترین بازیکن تاریخ پرسپولیس شد، رکورد بیشترین قهرمانی با یک تیم در ادوار لیگ را به دست آورد. به جز پیروانی، رهبری‌فرد، رادوشوویچ و حسینی، محرم نویدکیا هم ۵ بار با سپاهان به قهرمانی رسیده بود که حالا کامیابی‌نیا از تمام این بازیکنان آمار بهتری دارد.پرافتخارترین بازیکن ادوار لیگ ایران همچنان جلال حسینی است. این بازیکن با پرسپولییس، سپاهان و سایپا در مجموع ۹ بار به قهرمانی لیگ رسید. بهروز رهبری‌فرد یکی دیگر از بازیکنان پرافتخار تاریخ فوتبال ایران است که به جز ۵ قهرمانی با پرسپولیس یک‌بار هم با پاس به قهرمانی دست یافت و حالا کامیابی‌نیا در کنار این بازیکن دومین بازیکن پرافتخار تاریخ لیگ ایران به شمار می‌آید. قهرمانی پرسپولیس باعث شد چند بازیکن دیگر به فهرست بازیکنان با ۵ قهرمانی اضافه شود. علیرضا بیرانوند، سیامک نعمتی و وحید امیری بازیکنانی هستند که به آمار ۵ قهرمانی در لیگ رسیدند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365b72

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


«کمال» پرافتخارترین سرخ‌پوش تاریخ؛ رکورددار ادوار لیگ

کارت سبز برای خشن‌ترین بازیکن پرسپولیس
کمال آماده بازی مقابل مس کرمان؛