تاریخ انتشار: 1402/03/01 16:34
کد خبر: 5814

پالس مثبت استقلال برای تمدید ساپینتو و جذب بازیکن

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، نسبت به اخبار و گمانه‌زنی‌ها در خصوص بازار نقل و انتقالات توضیحاتی را ارائه داد.
پالس مثبت استقلال برای تمدید ساپینتو و جذب بازیکن

با نزدیک شدن به پایان این فصل فوتبالی در ایران، اخبار و شایعات درخصوص آینده بازیکنان و بازار نقل و انتقالات تابستانی به اوج خود رسیده است. در پایان فصل، قرارداد تعدادی از بازیکنان استقلال به پایان می‌رسد و سرنوشت آنها نامشخص است.

گذشته از این مسائل، به دلیل عدم پرداخت به موقع دستمزد بازیکنان، تعداد زیادی از ستاره های استقلال قادر به ارسال نوتیس و حتی فسخ قرارداد خود با باشگاه هستند که آنها تا این لحظه از انجام این کار خودداری کرده‌اند.

علاوه بر این، اخباری درخصوص بازیکنان مورد نظر ریکاردو ساپینتو نیز در رسانه‌ها منتشر شده است که همین مسئله سبب شد تا باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای را در این خصوص منتشر و اعلام کند براساس لیست ساپینتو نسبت به تمدید و جذب آنها اقدام می‌شود.

در بخش ابتدایی این اطلاعیه ذکر شده است: «طی روزهای اخیر گمانه‌زنی‌هایی در خصوص شرایط چند بازیکن استقلال برای فصل آینده مطرح شده است.»

در ادامه نیز بر مذاکره روی لیست ریکاردو ساپینتو تأکید شده که این می‌تواند یک پالس مثبت برای تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی باشد.

در این بخش آمده است: «بر اساس اعلام حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه، هر بازیکنی که در لیست سرمربی محترم تیم آقای ساپینتو برای فصل آینده وجود داشته باشد، مورد حمایت باشگاه است و اقدامات لازم جهت حضور او در استقلال، صورت می‌گیرد.»

در قسمت انتهایی این اطلاعیه نیز ذکر شده است: «باشگاه استقلال قدردان سرمایه‌های خود است و شرایط را برای تداوم حضور نفرات اثرگذارش در فصل آینده، فراهم می‌کند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nkrx3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساپینتو به بازیکنان استقلال هشدار داد