تاریخ انتشار: 1402/03/01 23:05
یادداشتی از علی مسعودی
کد خبر: 5790

آقا یحیی حالا اراده‌ ای برای قهرمان شدن بود؟!/ غریبه در فرهنگ تبریک گفتن

پرسپولیس درحالی جام قهرمانی لیگ بیست و دوم را بالای سر برد که سرمربی سرخپوشان امیدی به آن نداشت!
آقا یحیی حالا اراده‌ ای برای قهرمان شدن بود؟!/ غریبه در فرهنگ تبریک گفتن

علی مسعودی؛ بالاخره قهرمان لیگ بیست و دوم مشخص شد و پرسپولیس توانست با شکست دادن نساجی قائمشهر جام را بالای ببرد. قهرمانی که خیلی از تیم ها بخصوص سپاهان و استقلال آن را نپذیرفتند و مثل هر سال خبری نیز از تبریک خشک و خالی تیم ها نبود. البته در لیگ ایران هیچ وقت هیچ تیمی  ( بخصوص تیم های رقیب) قهرمانی را نپذیرفته اند و به قهرمان لیگ هزاران "انگ" چسبانده اند. جالب‌ اینجاست همین "انگ ها" را خود تیم قهرمان نیز تا روزی که قهرمان نشده به سایر تیم و عوامل دیگر زده و روزی هم که قهرمان شده از شایستگی هایش گفته است! با شایستگی قهرمان شدیم و کلی تعریف و تمجید از خودشان که شاید اگر هیچ کسی نداند، فکر می کند با اختلاف امتیاز به مقام قهرمانی رسیده است.

مثل همین یحیی گل محمدی و سر‌پرست تیم ( افشین پیروانی ) که پس از هر تساوی و شکستی از دست های پشت پرده گفتند و مدعی شدند اجازه نمی دهند پرسپولیس قهرمان شود.

طوفانی ترین مصاحبه گل محمدی به، بعد از بازی با آلومینیوم اراک برمی گردد که برای همه حتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم خط و نشان کشید و گفت؛ آقای تاج، آقای افشاریان، آقای سازمان لیگ و آقای درویش همگی گوش کنید؛ من یک سال و نیم با پرسپولیس قرارداد دارم و هیچ کسی هم نمی تواند من را تکان دهد. ما جام شرف را بردیم و متاسفانه اتفاقاتی رخ می دهد که بودار است! هیچ کس اراده‌ ای ندارد یک تیم خاص قهرمان شود، فقط اراده‌ این است تیم ما نتیجه نگیرد آن هم چون من سرمربی تیم هستم. همین! خیلی واضح و روشن گفتم.

او حتی بعد از مسابقه فولاد هم بحث فوتبال لجن را مطرح کرد کرد و مدعی شد در بازی که لجن بازی بود حرفی ندارم. او خیلی حرف های دیگری هم زد که با یک جست و جوی ساده می شود از گوگل پیدا کرد.

در هر حال قهرمان لیگ به هر دلیلی و هر طریقی مشخص شد، چه حقش بود و چه نبود پرسپولیس با آن رسید اما سؤالی که نه از گل‌ محمدی پرسیده شد و نه از پیروانی همین بود که حالا چطور قهرمان لیگ شدند؟! با اراده‌ یا بی اراده‌؟! منتظر جواب هستیم. البته اگر مربیانی مثل ساپینتو و مورایس قهرمانی پرسپولیس را تبریک نگفتند، حق داشتند چون همین اتفاق هم برای سپاهان و استقلال رخ می داد شک نکنید گل‌ محمدی نیز تبریک نمی گفت. سؤال پایانی اینجاست؛ چرا رئال مادرید و بارسلونا که دشمن خونی یکدیگر هستند قهرمانی همدیگر را تبریک می گویند اما در لیگ "فرهنگ تبریک" از بین رفته و هیچ تیمی قهرمانی تیم دیگری را نمی پذیرد؟ گرچه‌ خود سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیز در این امر بی تقصیر نیستند و با دست خودشان حواشی درست می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwaz4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ نساجی قائمشهر- پرسپولیس؛ وقتی قرار است قائمشهر قهرمان مشخص کند