تاریخ انتشار: 1402/03/02 22:34
کد خبر: 5760

ادعای جنجالی علیه استقلال

سرمربی سایپا پس از پایان لیگ آزادگان و حضور این تیم در رتبه سوم جدول از سرمربی سابق نارنجی‌پوشان انتقاد کرد.
ادعای جنجالی علیه استقلال

سرمربی سایپا پس از پایان لیگ آزادگان و حضور این تیم در رتبه سوم جدول از سرمربی سابق نارنجی‌پوشان انتقاد کرد.

سایپا در شرایطی که تا هفته پایانی لیگ آزادگان برای صعود به لیگ برتر شانس داشت، در نهایت در این امر ناکام ماند تا سال آینده هم در لیگ دسته اول حضور داشته باشد.

مهدی حسینی نسب، سرمربی تیم فوتبال ساپیا، پس از برد چهار بر صفر برابر استقلال ملاثانی در‌ جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و فکر می‌کنم از نظر فنی یکی از بهترین بازی‌هایی بود که تیم ما انجام دهد. با وجود که استرسی که بود، بچه‌ها توانستند کار خودشان را انجام دادند اما نتوانستیم صعود کنیم.

او سپس با اشاره به نتایجی که در سایپا به دست آورد، عنوان کرد: از وقتی که من به عنوان سرمربی به این تیم اضافه شدم، ۹ بازی داشتیم که پنج بازی را بردیم، دو بازی باختیم و دو بازی مساوی کردیم.  میانگین امتیاز من ۲.۱ و امتیازاتی که پیش از ما دوستان به دست آورده بودند، ۱.۶ بود. من میانگین امتیازی که باید برای صعود می‌آوردم، آوردم اما متاسفانه با توجه به اینکه قبلا اتفاق خوبی رخ نداده بود، صعود نکردیم. من دو بازی باختم اما نگاه کنید و ببینید من چطور باخت

حسینی نسب در واکنش به اینکه شنیده می‌شود استقلال خوزستان به استقلال ملاثانی پول داده است، گفت: من خیلی وقت است که می‌شنوم استقلال خوزستان تمام تیم‌ها را ساپورت می‌کند. اگر اینهمه پول داشتند، یک‌باره یک تیم می‌خریدند و می‌ایستاد. چرا این کار را انجام می‌دهد؟

او در خصوص آینده خود در تیم سایپا بیان کرد: فعلا هستیم تا ببینیم آقای حسینی‌پور چه صلاح می‌دانند. شاید از من بهتر را آوردند.

سرمربی سایپا درباره برنامه‌اش در صورت ادامه حضور در این‌ باشگاه توضیح داد: قطعا ما باید نیروی جوانی را به تیم اضافه کنیم. بازیکنان باتجربه خوبی داشتیم اما من باید بتوانیم بازیکنان جوان مملکت را بیاورم و رشد بدهم. من وقتی با حمید استیلی در راه آهن بودم، میلاد محمدی، مهدی طارمی، محرمی و ... را معرفی کردیم و امسال هم آقای طاها طباطبایی و آقای صفری و ... را دادیم و حالا می‌توانیم چند بازیکن جوان دیگر استفاده کنیم. سایپا پتانسیل این را دارد که از جوان‌ها استفاده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lp773

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زرد و نارنجی حساس/ سایپا_سپاهان هر دو‌ در اندیشه فرار، یکی به صدر یکی از قعر