تاریخ انتشار: 1402/03/03 17:16
احمدی: تمام خوزستان بسیج شده بودند؛
کد خبر: 5718

راز صعود استقلال خورستان از نگاه مدافع این تیم

مدافع استقلال خوزستان از همبستگی کل استان برای صعود آن ها شگفت زده است.
راز صعود استقلال خورستان از نگاه مدافع این تیم

استقلال خوزستان به عنوان تیم دوم لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد. حسین احمدی بازیکن آبی‌پوشان خوزستانی در مورد دیدار آخر این تیم برابر آرمان گهر که با پیروزی 4 بر صفر میزبان در ورزشگاه غدیر اهواز تمام شد، به خبرنگار ما گفت: واقعا حس فوق العاده ای بود. از کل خوزستان ممنونیم که برای حمایت آمده بودند. خدا را شکر توانستیم جواب زحماتمان را بگیریم و دل کل استان خوزستان را شاد کنیم. تمام خوزستان بسیج شده بودند. واقعا ممنون هواداران هستیم و خدا را شکر که با صعود همراه شد.

مدافع استقلال خوزستان در مورد آمار خوب خط دفاع توضیح داد: خدا را شکر دفاع تیمی عالی کار کرد، بچه ها در همه خطوط خوب بودند و برای همین این موفقیت حاصل شد. بی جهت نیست که یک تیم می تواند صعود کند.

حسین احمدی

این بازیکن با اشاره به تلاش های سیروس پورموسوی عنوان کرد: او جز پاک ترین سرمربی هایی است که دیدم. ایشان با دانش و انسان پاکی است. کادرفنی قوی و با دانشی و به هم دیگر اعتماد داشتیم. آقا سید از همان اول می گفت حق ما لیگ یک نیست و باید به لیگ برتر برویم.

احمدی افزود: از کادر مدیریت، فنی،آقا سید، آقای پیروانی و تمام کسانی که در این راه همراهی کردند تشکر می کنم. در آخر خوشحالم که در کنار بهترین بازیکنان و مربیان بودم، انشاالله بهترین اتفاقات برای همه ما پیش بیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rp6z3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوشبختی"هفته‌" برای شاگرد و استاد/ خوزستانی‌ها این دو مربی را فراموش نمی‌کنند