تاریخ انتشار: 1402/03/03 17:55
کد خبر: 5712

یحیی: شل نکنید، یک جام دیگر هم هست

سرمربی سرخ‌ها بعد از قهرمانی در لیگ برتر جلسه جالب توجهی با بازیکنان تیمش داشت و از آنها بابت تلاشی که برای کسب جام داشتند، تشکر کرد.
یحیی: شل نکنید، یک جام دیگر هم هست

 همانطور که چند روز پیش در گزارشی به آن اشاره کرده بودیم، یحیی گل محمدی بعد از قهرمانی سرخ‌ها در لیگ برتر کاملا احساسی شده و در اولین تمرین تیمش جلسه طولانی مدتی را با بازیکنان و اعضای تیمش داشت و به قدردانی از آنها پرداخت.

اکنون سایت باشگاه پرسپولیس با انتشار بخشی از ویدئوی این جلسه، صحبت‌های سرمربی و برخی اعضای تیم را منتشر کرده است. گل محمدی در بخشی از این ویدئو اینطور گفته است: هدف از جمع شدنمان این است که به تک تک‌تان تبریک بگویم. همه شما باعث افتخار ما و هواداران هستید. زحمت و سختی‌هایی که در طول یک سال کشیدید باید تشکر کنم، برای اینکه هیچ وقت تسلیم نشدید و تا آخرین لحظه جنگیدید. مزد آن را هم گرفتید. هوادار را شاد کردید و کارتان قیمت ندارد و ارزشمند است. کاری را کردید که ایجاد انگیزه برای مردم شد.

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به انگیزه کسب جام قهرمانی جام حذفی گفت: این کار کمی نیست و کار بزرگی است. به تک تک‌تان افتخار می‌کنم. همه بچه‌هایی که اینجا هستند زحمت کشیدند. بیرون زمین آقای درویش و هیئت مدیره، و همه کسانی که برای تیم زحمت کشیدند، تک تک تشکر می‌کنم. انشاالله پایان بهتری داشته باشیم. یک جام دیگر هم هست و فکر نکنید که جام دوم را نگرفتیم مهم نیست و اصلا اینطور فکر نکنید. محکم و قوی باید جلو برویم و کارمان تمام نشده است. اینجا جمع شدیم که از همه شما تشکر کنم و به افتخار شما دست می‌زنم.

در بخش دیگری از ویدئوی منتشر شده نیز افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس به گفت‌وگو با اعضای تیم پرداخته است: من هم تشکر ویژه‌ای از همه شما دارم. این موقعیت با کنار هم قرار گرفتن تمام اعضا نتیجه داد. همه زحمت کشیدند از تدارکات، پزشکی و کادر فنی که یک چیز جالب بگویم این است که بعد از اینکه فرزندش را مدرسه می‌گذاشت، مستقیم در محل تمرین حضور می‌یافت تا کارهای تیم را دنبال کند. من با مربیان زیادی کار کردم اما ایشان واقعا زحمت کشید و نتیجه‌ای که گرفتیم حاصل این زحمت و تلاش است. از هواداران هم بابت حمایتشان باید تشکر کنیم. روی خودم نیز فشار زیادی بود. دشمن زیاد داشتم و نمی‌خواستم این فشار به تیم بیاید. مخلص همه شما هم هستم و همه شما عزیزان من هستید. همانطور که آقای گل محمدی گفتند یک جام دیگر هم داریم. لذت دبل قهرمانی شاید ندانید چقدر است. سال‌های آینده با افتخار می‌آیید می‌گویید که در شرایطی که دشمن زیادی داشتیم و مشکلات زیاد بود دو جام گرفتیم. این چند روز تمرکز زیادی داشته باشید تا انشاالله یک جام دیگر هم به هواداران هدیه بدهیم.

امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس نیز اینطور گفت: قبلا هم گفتم که قهرمانی با پیراهن پرسپولیس لذت دیگری دارد و امیدوارم در کنار هم جام حذفی را هم موفق عمل کنیم و یک قهرمانی دیگر هم کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljq73

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


30 دقیقه بغض‌آلود همراه با یحیی گل‌محمدی
اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس بعد از قهرمانی