تاریخ انتشار: 1402/03/04 08:30
کد خبر: 5681

قایدی: مگر می‌شود ۷ ماه پول نگیریم؟

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: برای من و تیم فرقی نمی‌کند که چه تیمی به فینال جام حذفی می‌رسد، فقط امیدوارم یک داور خیلی خوب برای فینال انتخاب شود.
قایدی: مگر می‌شود ۷ ماه پول نگیریم؟

مهدی قایدی پس از پیروزی ۴ بر صفر استقلال مقابل نساجی در نیمه نهایی جام حذفی گفت: به دو تیم خسته‌نباشید می‌گویم. یک بازی خیلی خوب انجام دادیم و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم و برای فینال حذفی آماده شویم.

وی درباره مشکلات مالی گفت: همیشه مشکلات مالی در استقلال بوده، ولی امسال واقعاً فاجعه‌بار بوده است. مگر می‌شود که بازیکن، مربی، کادرفنی و کادر پزشکی ۷-۸ ماه پول نگیرند؟

مهاجم استقلال در پاسخ به این سؤال که پول بانک شهر به تیم داده نشد، تصریح کرد: به ما گفتند که آن پول را بابت بدهی استراماچونی دادند. این مسئله اولویت بوده و مدیران قبلی می‌توانستند انجام دهند. به نظر من بازیکنان می‌توانند اولویت باشند.

قایدی در واکنش به این موضوع که شانس آقای گلی در لیگ را داشت، خاطرنشان کرد: این مسائل برای من اصلا مهم نیست، موفقیت تیم اولویت است.

وی در پاسخ به این سوال که بین پرسپولیس و هوادار دوست دارد کدام تیم به فینال برسد؟ عنوان کرد: برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم، برای من و تیم فرقی نمی‌کند که چه تیمی به فینال می‌رسد، ولی امیدواریم یک داور خیلی خوب انتخاب کنند، چون امسال خیلی از داوری ضرر کردیم. می‌گویند داور خارجی نمی‌شود، من نظرم این است که فغانی داور فینال انتخاب شود.

مهاجم استقلال درباره شرایطش با باشگاه شباب الاهلی گفت: در این خصوص بعد از فینال صحبت می‌کنم.

قایدی درباره مصدومیت رضا میرزایی تصریح کرد: متأسفانه رضا در بد موقعی مصدوم شد در حالی می‌توانست در بازی‌های پیش رو به ما کمک کند. منتظر او هستیم و از او حمایت می‌کنیم. باشگاه هم باید حواسش به چنین بازیکنانی باشد، در کل باشگاه استقلال باید حواسش به خیلی چیز‌ها باشد.

وی در واکنش به صحبت‌های علیرضا حقیقی که گفته بود ما کم‌کاری نکردیم که پرسپولیس قهرمان شد و هواداران استقلال و سپاهان باید از بازیکنان تیم شان مطالبه کنند که چرا نتوانستند قهرمان شوند، فقط خندید و پاسخی نداد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gz854

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شروع تلاش‌ها برای حفظ ساپینتو، قایدی و محبی
کریمی: در حال مذاکره هستیم