تاریخ انتشار: 1402/03/05 01:58
کد خبر: 5607

حمله سرپرست جنجالی پرسپولیس به استقلالی ها

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که دیدار فینال جام حذفی برای بازیکنان پرسپولیس مانند بهترین خاطره دوران ورزشی او پیش برود.

حمله سرپرست جنجالی پرسپولیس به استقلالی ها

افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در میکسدزون خبری ورزشگاه دستگردی اکباتان درباره صعود سرخپوشان به فینال و رقم خوردن یک دربی دیگر گفت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم. همیشه بعد از قهرمانی تیم انگیزه‌اش را از دست می‌دهد، اما امروز خدا را شکر دیدیم کل مجموعه مقابل تیم خوب هوادار و در زمین این تیم باانگیزه بودند. در نهایت خدا را شکر بردیم و به فینال رفتیم. برای ما همه بازی‌ها مهم است. به امید خدا با تمام قدرت می‌رویم تا ببریم، قهرمان شویم و دبل کنیم.

پیروانی سپس در واکنش به این سوال که در پایان بازی با نیمکت تیم حریف خوش و بش کرده و این مسئله‌ای است که کمتر پیش می‌آید، گفت: ما خدا را شکر با همه خوش و بش می‌کنیم و همه را دوستان و عزیزان خودمان می‌دانیم. شاید در زمین بازی رقابت داشته باشیم، ولی من خودم به شخصه مخلص همه هستم. چه بازیکن و چه مربی. من به عنوان مدیر پرسپولیس تمام تلاشم را می‌کنم که تیمم سربلند بیرون بیاید، حالا اگر تنشی هم در حین بازی هست، در پایان بازی با همه دوست و رفیق هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvnm4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تونل بازیکنان هوادار برای پرسپولیسی‌ها + عکس و فیلم