تاریخ انتشار: 1402/03/05 02:06
کد خبر: 5606

جواب دندان شکن ستاره جنجالی پرسپولیس به استقلالی ها

ستاره پرسپولیس نسبت به درخواست استقلالی‌ها برای حضور داور خارجی در دربی واکنش نشان داد.

جواب دندان شکن ستاره جنجالی پرسپولیس به استقلالی ها

مهدی ترابی که مثل همیشه نمایش موثری در ترکیب پرسپولیس در بازی امروز مقابل هوادار داشت و خطای پنالتی منجر به گل اول سرخ‌پوشان را در لحظات ابتدایی گرفت و روی گل دوم نیز موثر بود، در پایان این مسابقه با خبرنگاران گفت‌وگویی انجام داد.

ترابی درباره برتری پرسپولیس مقابل هوادار در نیمه نهایی جام حذفی عنوان کرد: می‌دانستیم بازی سختی داریم، اما خدا را شکر خیلی محکم شروع کردیم و توانستیم در دقایق ابتدایی دو گل بزنیم. تیم خوب هوادار را خیلی خوب آنالیز کردیم و امیدوارم در دیدار بعد مقابل استقلال نیز همینطور کار کنیم و یک جام دیگر به هواداران هدیه کنیم.

او درباره داوری این مسابقه گفت: هنوز صحنه‌ها را ندیدم، اما فکر می‌کنم خطایی که روی من اتفاق افتاد، پنالتی بود.

ستاره پرسپولیس در خصوص درخواست بازیکنان استقلال برای حضور داور خارجی یا علیرضا فغانی در فینال جام حذفی ابراز کرد: دلیل خاصی دارد؟ ما وظیفه داریم بازی کنیم. هر داوری بیاورند، بازی خواهیم کرد.

ترابی در مورد اینکه بازیکنان استقلال معتقد هستند پرسپولیس در بازی برگشت دربی با داوری به برتری رسید، اظهار کرد: نظرشان است و ما به آنها احترام می‌گذاریم، اما نظرشان اشتباه است چون همه کارشناسان داوری گفتند پنالتی در دربی اتفاق نیفتاد و ما هم با قدرت به استقبال یک بازی دیگر می‌رویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqzv4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره های پرسپولیس و سپاهان سهمیه بزرگسالان تیم ملی امید در هانگژو