تاریخ انتشار: 1402/03/05 14:05
با اعلام عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای
کد خبر: 5576

بازگشت استقلال به آسیا در گرو دفاع جانانه در AFC!

کاظم اولیایی می‌گوید اگر استقلال بتواند دفاع درست و منطقی‌ای در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد، می‌تواند به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.
بازگشت استقلال به آسیا در گرو دفاع جانانه در AFC!

کاظم اولیایی، عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال با حضور در یک برنامه تلویزیونی، از احتمال بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان آسیا در یک صورت، خبر داد.

او در این خصوص گفت: ظرفیت بازگشت استقلال، آلومینیوم اراک و حتی تیم هوادار با اصلاح ساختار به لیگ قهرمانان وجود دارد. در مورد بحث مالی استقلال هم باید بگویم فیفا و AFC به باشگاه‌ها و فدراسیون ایران بدهکار هستند و به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانند این بدهی را پرداخت کنند. چرا ما نتوانستیم به موقع طلب یک فرد خارجی را بپردازیم. ۳،۴ سال قبل هم چنین اتفاقی افتاد و استقلال نتوانست به پروپییچ پرداخت کند و آن‌ها هم پذیرفتند که به دلیل تحریم بودن نمی‌توانم پول این بازیکن را مستقیم به بانک ریخت.

وی در ادامه شفاف‌سازی کرد: بحث تحریم‌ها استدلال قبولی است و اگر حمایت کافی شود می‌توان کارهایی انجام داد. AFC فوتبالی است و فوتبال را برای حال خوب قبول دارد می‌خواهد حال مردم خوب باشد و از فوتبال لذت ببرند نمی‌خواهند هواداران و مردم را مجازات کنند اما باید استدلال منطقی به کار ببریم تا بپذیرند.

اولیایی در پایان ضمن تاکید بر مواضع خود، گفت: دنیا می‌داند ما تحریم است بهترین استدلال این است که آقای فیفا و AFC چرا پول باشگاه‌های ما را نمی‌دهید؟ اکنون باید به خوبی از خودمان دفاع کنیم تا حال خوبی برای ملت ایجاد شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39deo4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ثبات مدیریت وقت مدیرعامل نیست/این همه تغییر برای استقلال خوب نیست