تاریخ انتشار: 1402/03/06 16:14
وکیل سرمربی پرتغالی به ایران رسید
کد خبر: 5515

جلسه مهم حجت کریمی برای تمدید قرارداد ساپینتو

وکیل ریکاردو ساپینتو به ایران آمده تا مذاکرات برای تمدید قرارداد این سرمربی برگزار شود.
جلسه مهم حجت کریمی برای تمدید قرارداد ساپینتو

وعده ای که از چند روز پیش داده شده بود، در حال عملی شدن است. حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال قرار است با وکیل ریکاردو ساپینتو جلسه ای را برگزار کند تا قرارداد سرمربی پرتغالی تمدید شود.

سرمربی پرتغالی در نشست های خبری پیشین اعلام کرده بود که خبری از جریان مذاکرات ندارد و باید وکیلش در این خصوص صحبت کند. ساپینتو بارها اعلام کرد که مشکل او تنها بر سر پول نیست بلکه برنامه هایی دارد که برای آینده استقلال مفید است و باید این مسائل حل شود.

طی روزهای گذشته، اخبار و شایعات متعددی درباره آینده این مربی مطرح شده بود. اخباری پیرامون این موضوع که آیا ساپینتو پس از فینال جام حذفی ایران را برای همیشه ترک می کند یا در ایران می ماند، سوالی است که در کنفرانس های خبری تکرار شد و همواره جواب سرمربی پرتغالی این بود که او فرد تصمیم گیرنده نیست.

کریمی نیز بارها با اعلام نظرات مثبت، از حفظ ساپینتو صحبت کرده بود. او چندی پیش گفت: همانطور که قبلا هم اعلام کردم بعد از جلسه یک ساعته در هتل آزادی با ساپینتو تقریبا ما به این موضوع مشترک رسیدیم که مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد و به همین خاطر من در کشور امارات با نماینده آژانس نقل و انتقالاتی ساپینتو هم دیدار کردم.  

حالا نیز به نظر می رسد که استقلال گام های مثبتی برای حفظ ساپینتو برداشته است. حجت کریمی به زودی با وکیل ساپینتو جلسه ای را برگزار خواهد کرد تا طرفین برای حفظ این سرمربی پرتغالی به توافق برسند و در فصل بعد نیز او را روی نیمکت استقلال ببینیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omrg3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان کار یاغی پرسپولیس در استقلال

تصویب قانون ضد قایدی و محبی
بند عجیبی که دست استقلال را می‌بندد؛