تاریخ انتشار: 1402/03/06 22:18
کد خبر: 5496

تنها حالتی که باعث می‌شود یحیی از پرسپولیس برود/ هدف گل‌محمدی مشخص شد

یحیی گل‌محمدی هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و خودش نیز بارها این موضوع را اعلام کرده است اما...
تنها حالتی که باعث می‌شود یحیی از پرسپولیس برود/ هدف گل‌محمدی مشخص شد

چند روز پیش دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه ‌پرسپولیس اعلام کرد مجوز حرفه‌ای این باشگاه صادر شده است. پس از بررسی مدارک باشگاه‌ها از سوی کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال و مشخص شدن قطعی رای قطعی این کمیته، هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال ظهر امروز با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد جواز حرفه‌ای این باشگاه از سوی کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران، صادر شده است.

در این نامه آمده است که فدراسیون فوتبال این تاییدیه را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است.

پیش از این خبر رسید، کاظم اولیایی یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس را امضاء نکرده است. عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال در خصوص امضاء نکردن مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال مصاحبه کرده است و گفته است، نمی‌تواند به کنفدراسیون فوتبال آسیا دروغ بگوید. استقلال و پرسپولیس مالکیت مشترک دارند. زمانی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای حکم صادر کرد، خطاب به آنها گفت؛ در صورت مماشات با باشگاه ها و یا تایید بارگذاری مدارک نادرست علاوه بر جریمه فدراسیون فوتبال، اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای را به صورت شخصی هم جریمه خواهد کرد. حال اگر کمیته صدور مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا به این نتیجه برسد، اعضای این کمیته در ایران مدارک نادرست را تایید کرده‌اند و تایید این مدارک منجر به صدور مدرک حرفه‌ای برای باشگاه شده است، علاوه بر جریمه نقدی فدراسیون فوتبال ایران اعضای این کمیته را هم جریمه خواهد کرد. جریمه‌ای که دلاری است و ضرر سنگینی را به اعضاء وارد خواهد کرد.

یحیی گل‌محمدی با سه عنوان قهرمانی در لیگ برتر، به هر آنچه به عنوان سرمربی پرسپولیس خواسته تقریبا رسیده است. تنها انگیزه این مربی موفق برای ادامه همکاری با پرسپولیس، موفقیت در لیگ قهرمانان آسیاست. رقابت های مهمی که یحیی گل‌محمدی یک مرتبه به فینال آن رسیده و روی دو اشتباه بچگانه آن را از دست داده است.

او قصد دارد با حفظ نفرات کلیدی فعلی و تقویت تیم در تابستان پیش رو با چند خرید بزرگ به آرزوی بزرگ خود و پرسپولیسی‌ها یعنی قهرمانی آسیا برسد. اتفاقی که می‌تواند یحیی گل‌محمدی را به هدف مهم بعدی خودش که لژیونر شدن و مربیگری در سایر لیگ های قاره آسیاست، برساند.

اگر به هر دلیلی پرسپولیس از آسیا حذف یا مجوز آن از سوی AFC تأیید نشود احتمال جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم وجود دارد. البته به طور قطع و یقین یحیی گل‌محمدی برای حفظ انگیزه و تمرکز تیمش در فینال جام حذفی، باز تکرار می‌کند که یک سال قرارداد داشته و در این تیم خواهد ماند اما...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458pq4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگ برنده پرسپولیس مشخص شد | چرا یحیی صدرنشین است ؟