تاریخ انتشار: 1402/03/07 03:15
کد خبر: 5487

منافی: هر داوری برای فینال انتخاب شود باز هم استقلالی‌ها اعتراض می‌کنند/ صحبت درباره ساپینتو بی‌فایده است

مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است هر داوری برای دربی پیش رو انتخاب شود استقلالی‌ها اعتراض خواهند کرد.
منافی: هر داوری برای فینال انتخاب شود باز هم استقلالی‌ها اعتراض می‌کنند/ صحبت درباره ساپینتو بی‌فایده است

جواد منافی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل هوادار در نیمه نهایی جام حذفی و صعود سرخپوشان به فینال اظهار داشت: پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و سریع هم دو گل به ثمر رساند. فکر می‌کنم اگر بازی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود پرسپولیس گل‌های بیشتری را به هوادار می‌زد. به عقیده من نکته منفی این بازی عدم حضور تماشاگران و هواداران پرسپولیس بود. شاگردان گل‌محمدی در حضور هواداران انگیزه و توان‌شان چند برابر می‌شود و در بازی‌های گذشته چه در تهران و چه همین بازی آخر مقابل نساجی در قائمشهر هم دیدیم که پرسپولیس مقابل تماشاگرانش چقدر روان و هجومی بازی کرد.

وی ادامه داد: با تمام حاشیه‌ها و مسائلی که پیش از بازی بابت برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران به وجود آمده بود، اما پرسپولیس با تمرکز و انگیزه لازم مقابل هوادار بازی کرد. با توجه به فشردگی مسابقات، در نیمه دوم شاهد این بودیم که پرسپولیس با احتیاط بازی کرد و شاگردان گل‌محمدی سعی کردند بازی را مدیریت کنند. البته شیوه بازی پرسپولیس در نیمه دوم یک دلیل دیگر هم می‌توانست داشته باشد و آنهم اینکه چند بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت از فینال بودند و به همین دلیل سرخپوشان سعی کردند بازی را اداره کنند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد بیرانوند در بازی‌های اخیر این تیم تصریح کرد: بیرانوند در چند بازی گذشته پر از انگیزه و روحیه بوده و با اعتمادبه‌نفسی بالا بازی کرده است. یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در این فصل، حضور بیرانوند درون دروازه بوده است. در همین بازی با هوادار بیرانوند یک پنالتی مهار کرد و در چندین موقعیت مانع گلزنی هوادار شد. غیر از بیرانوند هم باید به بازی‌های خوب امیری و علی نعمتی اشاره کنم. علی نعمتی با وجود اینکه پست اصلی‌اش دفاع میانی است، اما دیدیم که در بازی‌های گذشته در دفاع چپ و پست غیرتخصصی‌اش عملکرد خوبی داشته است و حتی مقابل نساجی هم گلزنی کرد. وحید امیری نیز بعد از جام جهانی و به ویژه در سال جدید در بهترین فرم خودش بازی می‌کند و با توجه به تکنیک خوبش، به خوبی در زمین حریف حفظ توپ و بازیکنان دیگر را صاحب توپ می‌کند.

منافی درباره تقابل پرسپولیس و استقلال در دربی 101 و اینکه استقلالی‌ها حساسیت زیادی روی انتخاب داور دارند و حتی بحث انتخاب داور خارجی را پیش کشیدند، گفت: به نظر من این مسائل و اعتراضات اول از همه تمرکز خود استقلالی‌ها را می‌گیرد. بعد از دربی هم همه دیدیم که تا چند روز این تیم دنبال حواشی آن بازی بود و هفته بعد از دربی هم در تهران مقابل صنعت نفت مساوی کرد و عملاً قهرمانی لیگ را از دست داد. من فکر می‌کنم هر داوری برای دربی انتخاب شود استقلالی‌ها اعتراض می‌کند. من امیدوارم که فینال جام حذفی یک بازی زیبا و تماشاگرپسند از سوی هر دو تیم باشد، در نهایت هم پرسپولیس موفق شود جام قهرمانی دوم را که شایسته آن است، کسب کند.

وی در پایان در واکنش به صحبت‌های گل‌محمدی و کنایه‌اش به ساپینتو خاطر نشان کرد: من در جریان این موضوع نیستم و نمی‌دانم منظور گل‌محمدی چه کسی بوده است، اما یک چیز را خوب می‌دانم و آنهم اینکه صحبت درباره ساپینتو بی‌فایده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2om9v3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم پرسپولیسی تسویه کرد | خداحافظی همیشگی از ایران
پرسپولیس