تاریخ انتشار: 1402/03/07 15:53
کد خبر: 5449

فرمول موفقیت گل محمدی در سال جدید پیدا شد!/ ثانیه شماری سرمربی پرسپولیس برای یک ۳ گانه تاریخی

پرسپولیس در بازی های اخیر خود کمترین تغییر را در ترکیب خود داشته است.
فرمول موفقیت گل محمدی در سال جدید پیدا شد!/ ثانیه شماری سرمربی پرسپولیس برای یک ۳ گانه تاریخی

پرسپولیس که بعد از باخت مقابل سپاهان در اسفند سال قبل همه چیز را از دست رفته می دید،ناگهان به لیگ برگشت و در نهایت هم مفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد. یحیی در شروع سال جدید چند تغییر اساسی در تیمش ایجاد کرد و با کنار گذاشتن نفراتی مثل کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه و لئاندرو پریرا و اضافه کردن بازیکنانی چون آل کثیر،سروش رفیعی و سعید صادقی ترکیبی متحول شده را روانه بازی ها کرد و نتیجه خوبی هم از این تغییرات گرفت.

کسب ۷ برد متوالی در لیگ و بدست آوردن دو پیروزی در جام حذفی باعث قهرمانی پرسپولیس در لیگ و رسیدن این تیم به جام حذفی شد. یحیی در این ۹ بازی کمترین تغییرات را در تیمش ایجاد کرد و سعی کرد به ترکیب تیم برنده دست نزند. فقط در صورتیکه بازیکنی محروم یا مصدوم می شد، سرمربی پرسپولیس دست به تغییری اجباری در ترکیب تیمش می زد. ثبات بین بازیکنان پرسپولیس سبب شد تا نمایش های بسیار خوبی از تیم یحیی در بازی های اخیر ببینیم و هواداران پرسپولیس هم به شدت از عملکرد تیم محبوبشان راضی هستند.

حالا یحیی و تیمش فقط یک گام تا فتح دومین جام فصل فاصله دارند و آنطور که مشخص است، پرسپولیس با همان ترکیب آشنای بازی های گذشته خود پا به میدان خواهد گذاشت. پرسپولیس درحالی در آستانه کسب دهمین برد متوالی خود در این فصل قرار دارد که اگر این اتفاق رخ دهد و قرمزها از پس رقیب سنتی در فینال بربیایند، دو جام دیگر هم به ویترین افتخارات این تیم اضافه خواهد شد.

پرسپولیس اگر بتواند قهرمان جام حذفی شود، خود به خود سوپرجام هم به این تیم می رسد و یحیی و تیمش می توانند یک ۳ گانه تاریخی را کسب کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369re3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها حالتی که باعث می‌شود یحیی از پرسپولیس برود/ هدف گل‌محمدی مشخص شد