تاریخ انتشار: 1402/03/07 20:38
رفتار ساپینتو هم خالی از ایراد نیست، اما...
کد خبر: 5433

مومنی: گل‌محمدی باید سال‌ها از فوتبال دور می‌شد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال معتقد است اگر داور دربی برگشت فصل بیست و یکم خارجی بود، یحیی سال‌ها از فوتبال دور می‌شد.
مومنی: گل‌محمدی باید سال‌ها از فوتبال دور می‌شد

 موضوع استفاده از داور خارجی بحثی است که توسط استقلالی‌ها در آخرین بازی لیگ برتر مطرح شد، که البته واکنش منفی کمیته داوران فدراسیون فوتبال را برعهده داشت.

در حاشیه جلسه کانون مربیان فوتبال ایران فرصتی برای خبرنگاران ایجاد شد تا با محمد مومنی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، در این رابطه صحبت کنند، که مومنی هم حرف‌‎های تندی را علیه یحیی گل‌محمدی مطرح کرد.

مومنی در خلال پاسخ به سوالات خبرنگاران با اشاره به موضوع داور خارجی که درخواست باشگاه استقلال است، بیان کرد: این را باید بگویم وقتی ما صحبت نمی‌کنیم، دلیل بر این نیست که مشکل داریم، نه. ما می‌خواهیم احترام تیم مقابل حفظ شود. اما بعضی وقت‌ها حرف‌هایی زده می‌شود که آدم را به واکنش وامی‌دارد. کمیته داوران باید از خودش بپرسد، که چرا باشگاه استقلال تقاضای داور خارجی کرده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال سپس با کنایه به یحیی گل‌محمدی و اتفاقات سال گذشته دربی ادامه داد: به هر جهت کسانی که می‌روند به سینه داور و هل می‌دهند، الان از جایگاه داوری حمایت می‌کنند. این‌ها از زمانش گذشته است.

او سپس در واکنش به این سوال که در دربی آخر پاسخی به بدرفتاری ساپینتو داده نشده است، گفت: اگر داور خارجی بود، با آقای گل‌محمدی اینطور رفتار نمی‌کردند. حداقل سال‌ها از فوتبال بیرون بود. به خاطر اینکه لمس کردن داور جریمه سنگینی دارد که آقای ساپینتو این کار را انجام نداده است. درست است ایشان حساسیت خاصی دارد نسبت به خودش و تیمش و این حساسیت را می‌خواهد به تیمش منتقل کند که خالی از ایراد نیست.

او سپس در واکنش به این سوال که حمایت پرسپولیس از داوران ایرانی استقلال را در موضع ضعف قرار نمی‌دهد، گفت: نه. ما به داوران خودمان همیشه احترام گذاشتیم و می‌گذاریم. اما اینکه بعضی افراد می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، درست نیست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzgz4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عضو هیات مدیره استقلال اعتراف کرد / نباید به مدعی‌ها می‌باختیم