تاریخ انتشار: 1402/03/09 14:45
کد خبر: 5331

گل‌محمدی: می‌خواهیم فصل را کامل‌تر و آن‌طور که خودمان می‌خواهیم تمام کنیم/ بازیکنانم با وجود مشکلات دَم نزدند و فقط جنگیدند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد او و شاگردانش دنبال آن هستند که فصل ۰۲ـ۱۴۰۱ فوتبال ایران را کامل‌تر و آن‌طور که خودشان می‌خواهند تمام کنند.
گل‌محمدی: می‌خواهیم فصل را کامل‌تر و آن‌طور که خودمان می‌خواهیم تمام کنیم/ بازیکنانم با وجود مشکلات دَم نزدند و فقط جنگیدند

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام حذفی اظهار داشت: آخرین بازی فصل‌مان را در پیش داریم، تا اینجای کار خوب جلو آمدیم و قهرمان لیگ برتر شدیم، ولی کارمان کامل نشده است و دنبال این هستیم که فصل را با قدرت و گرفتن جام دیگر تمام کنیم و این موضوع هدف اصلی ماست.

انگیزه‌مان کم نیست و باید بیشتر از قبل بجنگیم، تمرکز کنیم و بدویم
وی در ادامه افزود: دیدم که برخی جاها نوشته‌اند " پرسپولیس چون قهرمانی لیگ برتر را گرفته است یا استقلال جام نگرفته است، انگیزه آنها بیشتر است."، این حرف درست نیست و انگیزه‌های‌مان برای گرفتن جام کم نمی‌شود، به‌خصوص اینکه دربی است و نتیجه‌اش برای هواداران مهم است، قطعاً انگیزه‌مان کم نمی‌شود و باید بیشتر از قبل بجنگیم، تمرکز کنیم و بدویم، سختی‌های زیادی داشتیم و آخر لیگ است و بازیکنان به‌لحاظ روحی و روانی و جسمی تحت فشار زیادی هستند.

استقلالی‌ها فصل خوبی داشتند و با احترام زیاد برابر آنها قرار می‌گیریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: فردا به تنها چیزی که باید فکر کنیم، پیروزی است، امیدوارم بتوانیم اول از نظر فنی بازی خوبی انجام دهیم و در ادامه نتیجه بگیریم. استقلال از نظر فنی نشان داده که فصل خوبی داشته است. بازی‌های خوبی از استقلال دیدیم و با احترام زیاد برابر آنها قرار می‌گیریم، از آن طرف باید سعی کنیم کم‌اشتباه باشیم، چون بازیکنانی دارند که در لحظه خوب تصمیم می‌گیرند، تأثیرگذار هستند و باید آنها را مهار کنیم. بدون شک تقابل پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی دیدنی و جذاب خواهد بود، هر دو تیم دارای بازیکنان فنی خوبی هستند و می‌توانیم شاهد یک بازی مهیج باشیم.

با طرح حضور داور خارجی می‌خواستند روی داور دربی فشار بگذارند
گل‌محمدی در واکنش به درخواست باشگاه استقلال برای حضور داور خارجی در دربی تصریح کرد: بعد از آخرین دربی سر صحنه‌ای که توپ به دست گولسیانی برخورد کرد، هجمه زیادی روی داوران به وجود آمد، شاید 90 درصد داوران داخلی و حتی خارجی گفتند آن صحنه پنالتی نبوده است، خوشبختانه مثل آن صحنه در بازی‌های خارجی اتفاق افتاد و با توجه به داشتن VAR هیچ اتفاقی نیفتاد. اعتقاد دارم اگر قرار بود در آن دربی یک پنالتی اعلام شود روی مهدی عبدی افتاد و خیلی از کارشناسان گفتند پنالتی محرز بود، با این حال به آن نپرداختیم. متأسفانه روی بحث داوری مانور شد و شاید احتمال می‌دادند دربی در جام حذفی برگزار می‌شود و روی این مسئله کار و سپس بحث داور خارجی را مطرح کردند، اینها برای این بود که روی داور دربی فشار بگذارند، خوشبختانه خیلی از هجمه‌ها در چند روز گذشته برطرف شد.

می‌خواهیم فصل را کامل‌تر و آن‌طور که خودمان می‌خواهیم تمام کنیم
وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس کارش را با قهرمانی در لیگ تمام کرده است و شاید ناراحت ناکامی در جام حذفی نباشد، یادآور شد: همان‌طور که ابتدای صحبت‌هایم گفتم می‌خواهیم فصل را کامل‌تر تمام کنیم، جام حذفی است و می‌خواهیم فصل را آن‌طور که دل‌مان می‌خواهد تمام کنیم، هنوز کارمان تمام نشده است و ادامه دارد.

امیدوارم بهترین فرد بازی فردا داور باشد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اشتباهات داور در دیدار با هوادار و اینکه ممکن بود تیمش به فینال راه نیابد، گفت: فکر کنم همه متوجه این قضایا شده‌اند و دیگر نیازی نیست توضیح بدهم، کسانی که فوتبال را می‌فهمند به جمع‌بندی رسیده‌اند و برداشت خوبی داشته‌اند، همه چیز مشخص است و بازی جدیدی در پیش داریم و دوست دارم تمرکزم برای بازی فردا باشد، این مسائل در فوتبال ایران و به‌خصوص دربی‌ها هست، برای تیم داوری فردا آرزوی موفقیت دارم و تیم خوبی قرار است در دربی قضاوت کند، امیدوارم بهترین فرد استادیوم از لحاظ تصمیم‌گیری داور باشد و مطمئن هستم این اتفاق خواهد افتاد.

دنبال تمرین خوب برای تیم هستم و این‌که تمرکز خوبی برای تعویض‌ها داشته باشم
گل‌محمدی درباره اینکه در صورت اشتباه داوری از جمله «روز سیاه داور» باز هم استفاده خواهند کرد یا نه، ابراز کرد: درباره اتفاقی که نیفتاده است، صحبت نمی‌کنم. پس از بازی درباره خیلی از مسائل از جمله داوری می‌توان صحبت کرد، دنبال تمرین خوب برای تیم هستم و این‌که تمرکز خوبی برای تعویض‌ها داشته باشم.

هدف ما این است که در 90 یا 120 دقیقه بازی را ببریم
وی راجع به اینکه پرسپولیس در دو دربی اخیر در جام حذفی در ضربات پنالتی شکست خورده است، تأکید کرد: در این هفته روی ضربات پنالتی کار کرده‌ایم، درون دروازه علیرضا بیرانوند را داریم که مهارت خاصی در گرفتن پنالتی دارد، امیدوارم کار به ضربات پنالتی نکشد و کارمان به اما و اگر کشیده نشود، هدف ما این است که در 90 یا 120 دقیقه بازی را ببریم.

امیری بازیکنی است که در فوتبال ایران تکرار نمی‌شود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه وحید امیری در فاز هجومی عملکرد بهتری دارد، خاطرنشان کرد: ارنج تیم براساس نیاز تیم چیده می‌شود. وحید امیری، دفاع چپ، هافبک چپ و حتی پشت فوروارد بازی کرده است، وحید بازیکنی است که در فوتبال ایران تکرار نمی‌شود و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. او زحمات زیادی در تمرینات و بازی‌ها می‌کشد و می‌تواند الگوی مناسبی برای جوان‌ها باشد، هیچ وقت دوست ندارم فوتبالش تمام شود و دوست دارم 10 سال دیگر در فوتبال ما باشد، شخصیت او منحصربه‌فرد بوده و کمک زیادی به تیم کرده و توانسته است بازیکنان را متحد کند. عیسی آل‌کثیر نیز دوران سختی را سپری کرد و انگیزه بالایی برای ادامه مسابقات دارد. ما یک تیم هستیم و مجموعه خوبی از بازیکنان دور هم جمع شده‌اند که کارهای بزرگی کرده‌اند و قابل تقدیر هستند. بازیکنان ما در شرایط سخت تصمیم‌های خوبی گرفتند و با وجود مشکلات دَم نزدند و فقط جنگیدند و مبارزه کرده‌اند، به وجود تک تک آنها افتخار می‌کنیم.

برانکو پایه‌گذار خیلی از چیزها بود
گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار است مثل برانکو ایوانکوویچ قهرمانی لیگ و حذفی را بگیرد و میراث گذشته را ادامه دهد، گفت: همه می‌دانیم در زمان برانکو با توجه به مشکلاتی که بود، چقدر توانست تیم را جمع کند و افتخارات زیادی را کسب کرد. او الگویی مناسب برای جوان‌ترها بود و خودم خیلی چیزها از رفتار، شخصیت و مسائل فنی‌اش یاد گرفتم، برانکو پایه‌گذار خیلی از چیزها بود. البته باید از مربیانی که با پرسپولیش شروع کردند، یاد کنیم، مثل علی پروین که دوران بی‌پولی را سپری کردند تا تیم به اینجا برسد. مربیان زیادی داشتیم که برای پرسپولیس افتخار کسب کردند و برانکو یکی از این مربیان است که زحمات زیادی کشیده‌اند و به وجود همه آنها افتخار می‌کنیم و امیدوارم ادامه‌دهنده راه‌شان باشیم.

بعد از بازی فردا بهترین تصمیم را برای آینده می‌گیریم
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر نگرانی هواداران پرسپولیس از آینده حضورش روی نیمکت سرخپوشان گفت: الآن واقعاً اینکه بخواهیم با طرح این مسائل ذهن‌ها را درگیر کنیم، مناسب بازی فردا نیست، من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم، پس از بازی درباره اینکه چطور کار را ادامه دهیم با مسئولان پرسپولیس جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dv7j4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلالی: بار روانی روی استقلال بیشتر است/ دربی فیزیکی و درگیرانه می‌شود