تاریخ انتشار: 1395/08/26 16:45
تغییرات زیاد دلیل نوسان سپاهان است؛
کد خبر: 248800

کریمی: کار آسانی در اراک نداریم!

فرید بهزادی کریمی هافبک تیم سپاهان می گوید که هدف تیم سپاهان قهرمانی در جام حذفی است.
کریمی: کار آسانی در اراک نداریم!

به گزارش فرتاک ورزشی، فرید کریمی در مورد شرایط تیم سپاهان پیش از دیدار برابر آلومینیوم اراک در مسابقات جام حذفی گفت: شرایط تمرینی خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتیم. یک بازی هم با ذوب آهن داشتیم تا از شرایط مسابقه دور نباشیم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌ آلومینیوم به مرحله بعدی برسیم و برای مسابقات حساس بعدی آماده باشیم.


وی در مورد اینکه آیا شناختی از تیم آلومینیوم اراک دارند، ادامه داد: بازی سختی مقابل آلومینیوم اراک در پیش داریم. آنها مربی خوبی مثل داوود مهابادی دارند که کاربلد است. تیمی که در مرحله قبل پیکان را شکست داده، تیم خوبی است. بازی هم در خانه آن ها است و کار آسانی در این دیدار نداریم.


وی در مورد شرایط بدنی خودش و اینکه با 3 گل زده بهترین گلزن تیم سپاهان است گفت: با مصدومیت در بازی مقابل استقلال خوزستان از شرایط بازی دور شدم؛ خوشبختانه در بازی مقابل پارس جنوبی جم موفق شدم اولین گل رسمی نقش جهان را بزنم و امیدوارم در بازی های آینده بتوانم گل های بیشتری بزنم.


هافبک تیم سپاهان در مورد دلایل نوسان تیم سپاهان در این فصل، گفت: سپاهان امسال تغییرات زیادی داشته و نوسان تیم به‌خاطر همین تغییرات بوده است. ما تلاش می‌کنیم که در آینده وضعیت بهتری داشته باشیم و نتایج خوبی را به‌دست آوریم. سپاهان به‌دلیل سابقه‌ای که دارد در هر تورنمنتی مدعی قهرمانی است و باید بهترین نتایج را بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456nb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داوود مهابادی: بازیکنان جوان ایرانجوان من را شگفت زده کردند