تاریخ انتشار: 1402/03/11 02:28
کد خبر: 5217

و آسمانی که سرخ باقی ماند/ امپراطوری یحیی کامل شد

رویای ۱۰ برد پیاپی قرمز‌ها به واقعیت تبدیل گشت و فصل پرسپولیس با قهرمانی جام حذفی شکوه دو چندانی یافت
و آسمانی که سرخ باقی ماند/ امپراطوری یحیی کامل شد

پوریا منصوری؛تیم پرسپولیس با شکست استقلال، رقیب سنتی خود قهرمانی جام حذفی را هم به دست آورد تا برای سومین بار در تاریخ خود موفق به کسب دو گانه لیگ و حذفی در فوتبال ایران شود.

شاید در آغاز سال ۱۴۰۲ کسب ۷ پیروزی در لیگ برتر، سه برد در جام حذفی و قهرمانی در هر دو جام آرزوی

دور از دسترسی برای هواداران پرسپولیس به نظر می‌رسید اما شاگردان گل‌محمدی بدون توجه به اتفاقات و حواشی، تمرکز خود را بروی فوتبال درون زمینشان گذاشتند و با اتحاد و نظم بالا موفق شدند هر ۱۰ بازی خود را با برد پشت سر بگذارند و تمام فوتبال دوستان را به تحسین خود وادار کنند.

یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس فصل عجیب و غریب و البته پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند و در بزنگاه‌ترین مقطع ممکن به یک ثبات فنی، نظم و همدلی رسیدند و با اتکا به این موارد موفق شدند فصل رویایی دیگری را در تاریخ فوتبال به نام خود ثبت کنند.

بی شک این دبل قهرمانی متعلق به یکایک اعضای باشگاه‌  از کارمندان  تا مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و صد البته هواداران پرشمارشان است و خانواده پرسپولیس  سرخی آسمان فوتبال ایران را با شایستگی تمام خلق کردند.

سکان‌دار کشتی پرسپولیس با دانش خود در چیدمان‌هایش هوشمندانه عمل کرد و با بهره بردن

 از کادر فنی توانمند، شایستگی‌هایش را بیش از پیش به اثبات رساند و در این فصل علاوه بر تسخیر قلب مردم، خود را به عنوان یکی از بهترین سرمربی‌های تاریخ لیگ برتر معرفی کرد و باید به احترام یحیی ایستاد و تشویقش کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpap2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل‌محمدی: می‌خواهیم فصل را کامل‌تر و آن‌طور که خودمان می‌خواهیم تمام کنیم/ بازیکنانم با وجود مشکلات دَم نزدند و فقط جنگیدند