تاریخ انتشار: 1402/03/11 02:45
کد خبر: 5215

بی‌تمرکز و درگیر حاشیه؛ استقلال قبل از دربی به پرسپولیس باخته بود!

استقلال پیش از اینکه برای دیدار با پرسپولیس وارد زمین شود، قافیه را به رقیب خود باخته بود تا در هر دو جام شاهد قهرمانی سرخپوشان باشد.
بی‌تمرکز و درگیر حاشیه؛ استقلال قبل از دربی به پرسپولیس باخته بود!

استقلال در فینال جام حذفی برابر پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا پس از لیگ، دومین جام را نیز به رقیب دیرینه‌اش واگذار کند.

استقلالی‌ها که از مدت‌ها پیش درگیر حواشی شده بودند تا پایان جام حذفی نتوانستند خود را از حاشیه دور کنند. واقعیت این است که استقلال هم در لیگ و هم در جام حذفی پیش از اینکه به پرسپولیس ببازد، به خودش باخته بود.

بها دادن بیش از اندازه به مسائلی همچون داوری عملاً تمرکز استقلال را گرفت. چه در لیگ و چه در جام حذفی، استقلالی‌ها پیش از دربی به جای اینکه روی این دیدار حساس تمرکز کنند وارد جنگ‌های حاشیه‌ای شدند. درخواست برای حضور داور خارجی از جمله مواردی بود که خود استقلالی‌ها هم می‌دانستند نشدنی است اما آن را پیش کشیدند. طبیعی است که در چنین شرایطی آمادگی ذهنی بازیکنان به هم می‌ریزد. تأکید بیش از اندازه به اشتباهات داوری و انتشار بیانیه‌ها و فیلمی از این موضوع - که البته گفته شد همان فیلم هم حاوی اشتباه بوده- ذهن و فکر استقلالی‌ها را به خود مشغول کرد.

در آن سو پرسپولیس هوشمندی به خرج داد و وارد این بازی نشد. هر چقدر استقلال بازی را ادامه می‌داد به همان اندازه پرسپولیس از آن فاصله می‌گرفت و شرایط به گونه‌ای پیش رفت که استقلالی‌ها کاملاً در این بازی قرار گرفتند آن هم به تنهایی. اینگونه بود که پرسپولیس در هر دو جام روی فوتبال و دربی تمرکز کرد اما استقلال حاشیه را برگزید. دست ندادن بازیکنان استقلال با پرسپولیسی‌ها در ابتدای دربی 101 نیز بخشی از این پازل بود.

با نگاهی به آنچه در لیگ و جام حذفی اتفاق افتاده می‌توان گفت که استقلال بیش از هر چیز دیگر، به خودش و رفتارهایی که در پیش گرفت، باخت. شاید آنها تصور می‌کردند با جنگ‌های روانی می‌توانند حریف را به گوش رینگ ببرند اما عکس این اتفاق رخ داد تا آبی‌ها با ساپینتو فصل را بدون جام تمام کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omal3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرادمند: ناراحت هواداران استقلال هستم