تاریخ انتشار: 1402/03/11 08:02
کد خبر: 5214

بازهم کاپی‌شاه! بازهم گل سه امتیازی در دربی/ شادی گل امید تکرار شد

دومین گل امید عالیشاه در دربی قهرمانی را برای سرخ‌ها به ارمغان آورد.
بازهم کاپی‌شاه! بازهم گل سه امتیازی در دربی/ شادی گل امید تکرار شد

پوریا منصوری؛ پرسپولیس تهران موفق شد با گل زنی کاپیتان خود از سد استقلال بگذرد و قهرمان جام حذفی شود.

شامگاه گذشته ورزشگاه آزادی تهران شاهد برگزاری صد‌ویکمین دربی پایتخت بود و فینال جام حذفی فوتبال کشور بین سرخابی‌ها برگزار شد.

سرخپوشان تهرانی ابتدا با یک گل از حریف پیش افتادند اما گل لحظات پایانی استقلال کار را به وقت‌های اضافه کشاند و در نیم دوم وقت‌های اضافه کاپیتان پرسپولیس از روی یک ضربه آزاد تیمش را به گل برتری رساند و قهرمانی را برای ارتش سرخ به ارمغان آورد.

امید عالیشاه کاپیتان محبوب سکوی‌های قرمز که در نیمه دوم دیدار به بازی آمد پیش از این هم سابقه گلزنی مقابل استقلال را در کارنامه خود دارد.

کاپیتان مازنی پرسپولیس آذر ماه سال ۹۳ و  در دربی ۷۹ هم در حالی که حساب کار یک بر یک مساوی بود موفق شد بود با ضربه سر دروازه استقلال را باز کند و گل سه امتیازی را برای تیمش به ثمر برساند و حالا بعد از حدود ۹ سال باز هم در حالی که دو تیم یک بر یک مساوی بودند گل سه امتیازی دیگری را برای سرخپوشان به ثمر رساند.

نکته جالب اینجاست که عالیشاه در هر دو بازی که موفق به گل زنی مقابل استقلال شد برای خوشحالی بعد از گلش پیراهن خود را از تن درآورد و البته اینبار شانس با او یار بود که از بازی اخراج نشد چرا که در دربی ۷۹ پس از درآوردن پیراهنش اخطار دوم را گرفت و از زمین بازی بیرون رفت اما در بازی شب گذشته عالیشاه اخطاری از قبل نگرفته بود و با تا پایان دیدار در زمین حضور داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nw9x3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عالیشاه: دفاع استقلال خیلی عقب بسته شده بود/ بهتر است به هم احترام بگذاریم