تاریخ انتشار: 1402/03/11 10:14
کد خبر: 5207

فوری/ ساپینتو احضار شد

کمیته انضباطی نسبت به بدرفتاری سرمربی استقلال در فینال جام حذفی واکنش نشان داد.
فوری/ ساپینتو احضار شد

ریکاردو ساپینتو علی‌رغم اینکه در مسابقه فینال مقابل پرسپولیس سعی در حفظ آرامش داشت و نمی‌خواست مثل همیشه وارد تنش‌های کنار زمین شود، پس از سوت پایان نیمه دوم حرکتی انجام داد که از چشم تیم داوری دور نماند و همین اتفاق منجر به کارت قرمز مستقیم برای او شد.

ساپینتو پس از اینکه کارت قرمز را مقابل چشمان خود دید، به شدت عصبی شد و به داخل زمین رفت و در ادامه نیز در مقابل تماشاگران پرسپولیس و در واکنش به آنها رفتارهایی انجام داد که تنش و درگیری را بین آنها بالا بُرد.

سرمربی استقلال در این لحظه، بعد از مشاجره لفظی شدید و بدرفتاری متقابل نسبت به هواداران پرسپولیس، یک بطری آب هم به سمت یکی از تماشاگران حریف پرتاب کرد که درگیری‌ها را بالاتر برد و در نهایت به سمت رختکن هدایت شد.

حالا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای شبانه فورا نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و نوشته است: «در پی تخلفات صورت گرفته از سوی ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال، در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی مبتنی بر بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه و تحریک تماشاگران، ابلاغ می‌شود که نامبرده ظرف مهلت ۴۸ ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.»

در ادامه اطلاعیه کمیته انضباطی آمده است: «سایر آرا و احکام مرتبط با این مسابقه درباره اشخاص دیگر به محض وصول گزارش انضباطی اعلام خواهد شد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvep4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان بازگشت ساپینتو به پرتغال مشخص شد