تاریخ انتشار: 1402/03/11 14:27
کد خبر: 5197

حمله تند جواد خیابانی به ساپینتو

جواد خیابانی گزارشگر و مجری تلویزیون از حرکات ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در فینال جام حذفی انتقاد کرد.
حمله تند جواد خیابانی به ساپینتو

جواد خیابانی گزارشگر و مجری فوتبال با اشاره به اتفاقات روز گذشته در دربی و قهرمانی پرسپولیس گفت: درست است در ورزشمان شاهد بحران هستیم تا اتحاد ولی این از ابتدای بازی‌های دربی همینطور بوده است. از همان اولین بازی‌های اول استقلال و پرسپولیس شده است که یک مسابقه نیمه تمام بماند و شده که یک دروازه بان سیلی به گوش داور بزند.

وی افزود: خیلی از دربی‌ها به جنجال بدتری از جنجال بازی دیروز کشیده است. در دربی مصر یا منچستر و یا دربی میلان این اتفاقات هست. این‌طور نیست که فکر کنیم چقدر بد شد که دیروز در دربی تهران دعوا شد. این در تمام دربی‌ها و همه بازی‌ها وجود دارد.

این گزارشگر تلویزیون سپس با انتقاد از رفتارهای ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال و پرتاب بطری به سمت تماشاگران تاکید کرد: مربیان خارجی زیادی در استقلال بوده‌اند. وقتی بازی ها در امجدیه برگزار می شد، تماشاگران تاج برای حمایت از تیم مقابل پرسپولیس به ورزشگاه می‌رفتند و وقتی تاج بازی داشت، تماشاگران پرسپولیس به حمایت از تیم مقابل می‌پرداختند. جنجال می‌کردند و دعوا هم می‌شد.

خیابانی گفت: با این حال چنین رفتارهایی را نه از استانکو دیدیم نه از راجرز نه از برانکو و رایکوف. ندیدیم این‌طور رفتار کنند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369qz3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گزارشگر دیدار استقلال - پرسپولیس مشخص شد